مشاور معاون رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: طرح تکاک با هدف اشتغال و کارآفرینی جامعه ایثارگران در بنیاد شهید ایجاد شده است.

حجة الاسلام حسین‌زاده مجری طرح تکاک در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، گفت: طرح تکاک در رابطه با توسعه کارآفرینی و اشتغال ایثارگران و فرزندان شاهد و ایثارگر تاسیس شده است.

مشاور معاون رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به طرح تکاک، اظهار داشت: با توجه به بحران کار و اشتغال ایثارگران، مقام معظم رهبری تاکیدات زیادی در رابطه با اشتغال به بنیاد شهید و امور ایثارگران داشتند.

وی ادامه داد: براین اساس، طرح تکاک در سال 93، توسط بنیاد شهید اجرا شد، که هدف آن کسب وکار ایثارگران و دور کردن آنها از بحران کار اعلام شد.

مجری طرح تکاک با تاکید بر مشارکت بنیاد کوثر در این طرح، خاطرنشان کرد: 51 درصد از مشارکت شرکت‌ها توسط ایثارگران ما بقی توسط شرکتهای دیگر ایجاد شده است.

حسین زاده برنامه های طرح طرح تکاک را بررسی طرحهای اشتغال و کارآفرینی ایثارگران و اولویت‌بندی این طرحها عنوان کرد.

وی دیگر برنامه های طرح تکاک را بحث توانمند سازی و مهارت آفرینی رشته‌های مرتبط شاهد و ایثارگران، برنامه‌های آموزشی فرزندان شاهد و ایثارگر و ایجاد روابط و آیین نامه مربوط با طرح کارآفرینی دانست.

لازم به ذکر است تاکنون کار گروه اشتغال آفرینی طرح تکاک ایثارگران در 8 استان تشکیل شده که با استقبال خوب استانداران قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۰ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سلام سال نو مبارک لطفا اگه از طرح تکاک استفاده کردین منم راهنمایی کنید که آیا این طرح خوبه واقعا منم ازش استفاده کنم .ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
من حق بین هستم حدودا نزدیک یه سالی شد که پیام دادم در خصوص تولید فراورده های لبنی کار میکنیم ممنون از جواب ندادنتو خیلی ممنون بازم منتظرم که جوابی بشنوم از شما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۰۴ آذر ۱۳۹۴
سلام.برادر شهید هستم برای گاو داری وام میدت در قالب تکاک.یا تو روستا میتونم چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
حسین دژکام
۱۴:۰۸ ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
سلام .بنده جانباز 20% هستم و تا کنون هیچ تسهیلاتی از بنیاد دریافت ننموده ام تخصص کاری این حقیر درمورد چاپ لیبل و انواع بسته بندی مقوایی میباشد لذا خواهشمندم دستور مساعدت فرمایید ....
Iran (Islamic Republic of)
حق بین
۰۱:۱۳ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
سلام من جانباز 10 درصد هستم با برادرانم که همسرانشونم خوانواده شهید هستن شروع کردیم به تولید لبنیات صنعتی این موضوع نیاز به حمایت مالی داره با این وضع علاوه بر خودمان اشتغال زایی 10 نفر نیز داشتیم
با انستیتو پاستور هم داریم همکاری میکنیم
لطفا راهنمایی بفر مایید ممنون
Iran (Islamic Republic of)
رسول احمدی
۱۲:۳۴ ۰۵ اسفند ۱۳۹۳
طرح تولیدقطعات ییش ساخته بتونی دارم نیاز به وام طرح تکاک دارم
آخرین اخبار