فرماندار شهرستان شوط گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 15 برنامه متنوع فرهنگی در شهرستان شوط با همکاری نیروهای نظامی و انتظامی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه جواد جبارزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره‌ دفاع مقدس و ترویج فرهنگ بسیجی از رهنمودهای انقلاب اسلامی و همواره مورد تاکید اسلام است.

وی افزود: کلیه مسئولین باید با فضاسازی مناسب محیط شهرستان و ایجاد بستر متناسب با دفاع مقدس، اقدامات فرهنگی مناسبی در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ بسیجی فراهم کنند.

فرماندار شوط با بیان اینکه دفاع مقدس نمایش قدرت ایران در مقابل استکبار جهانی بود، گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس 15 برنامه‌ متنوع فرهنگی، ورزشی و مذهبی در شهرستان شوط اجرا می‌شود.

جبارزاده تصریح کرد: تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، رژه خودرویی نظامی و نیروهای مسلح از برنامه‌های نظامی در نظر گرفته شده هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

وی افزود: دیدار از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نمایشگاه‌های فیلم عکس دفاع مقدس، اجرای صبحگاه مشترک توسط نیروهای نظامی و انتظامی و برگزاری مسابقات ورزشی از جمله برنامه‌های متنوع فرهنگی و ورزشی هفته دفاع مقدس این شهرستان است.

فرماندار شوط گفت: آذین‌بندی ادارات با نصب بنر و پرچم، نشست بصیرتی حلقه‌های صالحین، افتتاح پروژه‌های بسیج سازندگی و فراخوانی گردان‌های عاشورا و الزهرا از برنامه‌های مذهبی در نظر گرفته شده هفته دفاع مقدس است.

جبارزاده به برنامه‌های فرهنگی ویژه دانش‌آموزان همزمان با آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: روایت‌گری فرمانده سپاه در مدارس و بین دانش‌آموزان، آشنایی دانش‌آموزان با ارزش‌های دفاع مقدس و به صدا درآمدن زنگ مقاومت و پایداری در مدارس از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای دانش‌آموزان استز

منبع:فارس
/.

برچسب ها: اجرا ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.