رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 از جمع آوری سرمعبر صنفی و صدور اخطاریه در طرح بازباران منطقه 17 خبرداد.

حمیدنیا، رئیس اداره ساماندهی شهرداری منطقه 17 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: به همت اداره ساماندهی در راستای زیباسازی و جلوگیری از اشتغال پیاده‌روها توسط متصدیان کیوسک‌های مطبوعاتی، این اداره در طرح استقبال از مهر اقدام به بازدید میرانی توسط کارشناسان ساماندهی کرده است. 

وی ادامه داد: به استناد مفاد 20 بند 55 قانون شهرداری‌ها سرمعابر عمومی، اشتغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن، برای کسب و کار و یا هر عنوان دیگر ممنون است.
 
حمیدنیا در همین راستا بیان کرد: اداره ساماندهی در این خصوص اقدام به جمع آوری سرمعبر صنفی و صدور اخطاریه و ابلاغ آْن به متصدیان کیوسک‌های مطبوعاتی فراهم کرده است. 

رئیس اداره ساماندهی منطقه 17 گفت: در راستای اجرایی کردن هرچه مطلوب‌تر امر کنترل و مبارزه با جانوران مضر شهری، این اداره اقدام به رفع تمامی معایب و نواقص موجود اعم از البسه کارگران و استفاده صحیح از سموم و اطلاع‌رسانی بیشتر و بهتر به شهروندان و اصناف کرده است. 

وی افزود: اداره ساماندهی منطقه 17 در راستای زیباسازی و جلوگیری از اشغال پیاده‌روها توسط متصدیان اصناف، اقدام به بازدید مدیرانی از اصناف واقع در خیابان امامزاده حسن و اصناف خدمات خودرویی واقع در خیابان شهید تقوایی کرده است.  
رئیس اداره ساماندهی منطقه 17 در پایان گفت: همچنین اداره ساماندهی منطقه در خصوص سدمعبر اصناف خدمات خودرویی اقدام به جمع آوری و صدور اخطاریه و ابلاغ آن به متصدیان اصناف مزاحم می‌‌کند. 

انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: معبر ، صنفی ، اخطاریه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار