فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان گفت: بر اثر برخورد رخ به رخ دو دستگاه خودروی سواری در محورهای شمالی سیستان و بلوچستان تعداد 9 نفر از سرنشینان این خودروها جان خود را از دست دادند.

فرمانده پلیس راه شمال سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: مقارن ساعت 22.15 دقیقه شب گذشته در 100 کیلومتری شهر زاهدان و محور ارتباطی زابل دو خودرو سواری پراید با یکدیگر برخورد کردند که این سانحه دلخراش جان 9 نفر را گرفت.

سرهنگ ایوب شرافتی بیان داشت: بر اثر شدت تصادم تعداد 6 نفر از سرنشینان این دو خودرو در صحنه حادثه و تعداد 3 نفر نیز به دلیل جراحات وارده در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی علت این سانحه دلخراش را انحراف به چپ و تخطی از سرعت مطوئنه توسط یکی از رانندگان عنوان کرد و افزود: متاسفانه سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ از مهمترین عوامل سواح رانندگی در استان به شمار می‌رود.

وی عرض کم بسیاری از محور های ارتباطی و سهم اندک استان از راه‌های چهار بانده را یکی از عوامل مهم  و حادثه ساز در سیستان و بلوچستان عنوان کرد و افزود: به رغم تمهیدات لازم توسط نیروهای پلیس راه به منظور کاهش سرعت و نصب دوربین‌های سرعت سنج و کنترل نامحسوس در جاده‌های استان اما متاسفانه شاهد تخلفات بی شمار و بی توجهی رانندگان به سرعت مطمئنه هستیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار