سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: جشن شکوفه ها 31 شهریور ماه در پایه های اول تمام مدارس ابتدایی شهر تهران برگزار می شود.

 مسعود ثقفی  سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: جشن شکوفه ها به عنوان آئین بازگشایی سال تحصیلی جدید در تمام پایه اولی ها مدارس ابتدای شهر تهران برگزار  خواهد شد.
 
وی با اشاره به اینکه کلاس بندی ها و هماهنگی ها ، تغییر کتاب درسی، هماهنگی قبل از شروع کلاس در این ایام انجام شده است، افزود: زنگ شکوفه ها فقط آئین بازگشایی مدارس بوده که بچه ها طبق روال هر سال در مدارس جمع و از زیر قرآن رد شده و فعالیت تحصیلی شان را آغاز می کند.
 
ثقفی در ادامه با اشاره به اینکه کلاس بندی ها انجام، انجمن اولیا و مربیان در اکثر مدارس شهر تهران تشکل شده است اظهار کرد: برنامه های سال جدید در فرصت طلایی خرداد ماه سال جاری با کمک معلمان و مدیران انجام و همه فعالیت ها برای آغاز سال تحصیلی جدید آماده و شکل گرفته است.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: امسال نسبت به سال گذشته برای اولین بار انجمن اولیا و مربیان در اکثر مدارس شهر تهران قبل از آغاز سال تحصیلی از 10 تا 20 شهریور ماه تشکیل و انتخابات برگزار شد و شورای مدرسه و شورای دبیران و نماینده معلمان تعیین شده و همچنین هماهنگی های سرویس مدارس نیز انجام گرفته است.
 
انتهای پیام/ 
برچسب ها: ثقفی ، جشن ، شکوفه ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار