عضو تیم ملی شنا کشورمان در بازی‌های آسیایی گفت: برای حضور در مسابقات کره از آمادگی خوب و بالایی برخورد هستم.

آریا نسیمی‌شاد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: کوچکترین عضو تیم شنای ایران با 14 سال و 10 ماه سن هستم و تمام تلاش خود را برای کسب رکورد مطلوب در بازی‌های آسیایی بکار خواهم گرفت. ما برای حضور در این مسابقات 6 ماه است که در اردو هستیم و تمرینات منظم و منسجمی را دنبال کردیم.

عضو تیم ملی شنا کشورمان تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی کادر فنی برای ذخیره سازی انرژی تا شروع مسابقات آسیایی سه هفته آخر اردو کاهش فشار تمرینی داشتیم من قرار است در مسابقات اینچئون در ماده‌های 50، 100 و 200 متر قورباغه و همچنین 4×100 متر تیمی مختلط حضور داشته باشیم.

وی در خصوص شانس مدال‌آوری شناگران ایرانی در این دوره از مسابقات آسیایی اظهار داشت: به مدال فکر نمی‌کنم چون قهرمانان شنای جهان و المپیک از کشورهای ژاپن، چین، کره و سنگاپور در این دوره از مسابقات حضور دارند و عبور از آنها کار راحتی نیست البته راهیابی به فینال جزو اهداف تیم شنا در این پیکارهاست.

نسیمی‌شاد در خصوص علت ناامیدی‌اش از کسب مدال در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: شنا یک ورزش دیر بازده است با برگزاری 6 ماه اردوی تدارکاتی نمی‌توان توقع کسب مدال داشت برای رسیدن به سکوهای آسیایی نیاز به حداقل 4 تا 5 سال تمرین هستم و طولانی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار