رزمایش بزرگ الی بیت المقدس اقوام و عشایر کشور در تنگه کنشت کرمانشاه و در آستانه هفته دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه؛ این رزمایش با حضور سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور ، آیت اله علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، استاندار کرمانشاه، سردار محمدنظر عظیمی فرمانده قرارگاه عملیاتی نجف سپاه، فرمانده بسیج عشایر کشور، سردار امان الهی فرمانده نیروی انتظامی استان، و جمعی دیگر از مسئولین استان کرمانشاه در کرمانشاه برگزار شد. بسیجیان عشایر به گردان های مختلف تقسیم توان نظامی خود را به نمایش گذاشتند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه پیام رزمایش وحدت است گفت:اقوام ما نشان دادند که همیشه می توانند در کنار هم باشند وجهاد کنند.

امروز بیداری اسلامی دنیا را در بر گرفته است و عشایر ایرانی امروز از سراسر ایران در کرمانشاه گردهم آمدند تا تمرینی برای جمع شدن در قالب سپاهی بزرگ داشته باشند وبه سمت قدس رهسپار شوند و مظلومان غزه را حمایت کنند. امید که این مردمان وبسیجیان پیشقراولان باز پس گیری فلسطین وقدس اشغالی باشند.

در این رزمایش اقوام مختلف به زبان های محلی سوگند نامه های خود را قرائت کردند.

در این رزمایش 2000نیروی عشایری از گردانهای بیت المقدس عشایر استانهای کرمانشاه، کردستان، ایلام، سیستان و بلوچستان، گلستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، فارس، لرستان، خوزستان و اردبیل حضور دارند.

انتهاي پيام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.