تیم تهران با کسب 5 مقام اولی قهرمان اولین دوره مسابقات موتور ریس دسته جات کشورشد

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ؛ نخستین دوره مسابقات قهرمانی موتور ریس کشور به مناسبت هفته دفاع مقدس و تربیت بدنی جمعه 28 شهریور ماه در پیست اتومبیلرانی و موتورسواری ورزشگاه آزادی برگزارشد.

در این دوره از مسابقات که با حضور 80 موتورسوار از سراسر  کشور و در 6 کلاس برگزار شد در پایان به نفرات برتر هر کلاس جوایزی اهدا شد .

در کلاس 125 سی سی مصطفی کوهانی از استان تهران ؛ میثم عیسی زاده نماینده استان گیلان و حسین برومند از خراسان رضوی به ترتیب برسکوهای اول تا سوم ایستادند.
در 180 سی سی دانیال جابری از آکادمی قهرمان شد ، رضا یاری و داریوش شکیلی از اصفهان به ترتیب مقام دوم و سوم را کسب کردند .

250 سی سی رحمان کاظمی از گیلان  اول شد ، امیر حسین کریمی ار اصفهان برسکوی دوم ایستاد و شهاب  قاسمی مقام سوم را بدست آورد.
 
400 سی سی منصور اسلامی و رامین علیخانی نمایندگان تهران برسکوهای اول و سوم ایستادند و مهدی بیات از خراسانرضوی نایب قهرمان شد.
 
در کلاس 600 سی سی مرتضی عرب زاده ازتهران قهرمانی را ازآن خود کرد تا جواد عزیزی و مجتبی امیری نمایندگان اصفهان و تهران به ترتیب دوم و سوم شوند .

در آخرین کلاس که مربوط به موتورهای 1000 سی سی می باشد مهدی جابری رتبه اول را کسب کرد و ساسان اکبری با کسب جایگاه دوم ومرتضی عرب زاده با مقام سوم یه رقابت خود پایان دادند
همچنین در بخش تیمی این مسابقات تیم تهران با کسب پنج مقام اولی و سه مقام سومی برسکوی نخست ایستاد و استان های خراسان رضوی و گیلان نیز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: تهران ، قهرمان ، موتور ، ریس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار