زمان جدید مسابقات مرحله دوم دسته برتر فوتبال ساحلی بانوان از سوی دپارتمان فوتبال ساحلی اعلام می شود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  کمیته فوتبال ساحلی با درخواست باشگاه آرسن میناسیان گیلان مبنی بر تغییر مسابقات با توجه به مشکل ایجاد شده برای این باشگاه تاریخ جدید مسابقات را بشرح زیر اعلام کرد .

تاریخ ورود تیم ها از بعد از ظهر 5/7/93 و شروع مسابقات 6/7/93 لغایت 8/7/93 می باشد و خروج تیم ها تا قبل از ظهر مورخ 9/7/93 می باشد .

قرعه کشی و ساعت برگزاری مسابقات طبق گروه بندی زیر در جلسه هماهنگی که در تاریخ 5/7/93 راس ساعت 20:00 با حضور سرپرستان و سرمربیان تیم ها در گیلان برگزار می شود، تعیین و اعلام خواهد شد.

گروه الف:  آرسن میناسیان گیلان ، سبحان تیران اصفهان  ، خزرپوشان مازندران ،  هیات کرمان
گروه ب : حرم گناوه . شهرداری شهر جدید هشتگرد . شهرداری بندرعباس . فارسان چهارمحال  
تیم میزبان حق انتخاب ساعت مسابقات خود را دارد .

با توجه به عدم وجود میزبان در گروه ب باشگاه آرسن میناسیان میزبانی مسابقات مرحله گروه ب را تقبل کرده است و محل اسکان تیم ها را بصورت رایگان تامین نموده است .

پس از اتمام مرحله اول و دوم، یک تیم قعر جدول از هرگروه به مسابقات دسته یک فصل 95-94 سقوط خواهد کرد.   

در صورت اعلام انصراف تیم ها و عدم حضور در مسابقات ، جرایم انضباطی و مالی و هزینه های انجام شده توسط تیم میزبان بعهده تیم مربوط خواهد بود.

حضور تیم ها تا روز پایانی و شرکت در تمامی مسابقات الزامی است و کارت های زرد و قرمز و محرومیت انضباطی از مرحله اول در این مرحله به قوت خود باقی است . همچنین بازیکنان با دریافت دو کارت زرد از دیدار بعدی محروم می شوند و هر گونه اعتراض به داوری چه در قبل ، حین و بعد از بازی و چه مصاحبه با رسانه ها، طبق آئین نامه جدید منجر به جرایم انضباطی و محرومیت می شود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار