امروز شنبه 29 شهریور در پایان معاملات فرابورس تعداد 83 هزارو 71 سهم به ارزش 685هزار و 323 ریال در 12هزار و 574 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران شاخص کل فرابورس با افت 2واحدی به ارتفاع 806.30 واحد رسید.

بر اساس این گزارش با توجه به روند نزولی شاخص کل کلیه نمادها روند مثبتی را تا پایان معاملات برای خود به ثبت رساندند به طوری که سرمایه گذاری مسکن تهران با رشد 4.05 واحدی، شرکت کی‌بی‌سی با رشد2.97 واحدی، سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با رشد 1.09 واحدی، سهامی ذوب آهن اصفهان با رشد 1.05 واحدی، تولید برق عسلویه مپنا با رشد 0.83 واحدی، توکاریل با رشد 0.5 واحدی و توسعه خدمات دریایی و بندری سینا با رشد 0.04 واحدی به کار خود پایان داده است.

گفتنی است از پیام‌های ناظر فرابورس می‌توان به بازگشایی نمادهای معاملاتی اوراق مشارکت شهرداری شیراز، اوراق اجاره شرکت واسط مالی مرداد،‌اوراق مرابهه شرکت واسط مالی آوان،‌ اوراق اجاره شرکت واسط مالی مهر، توقف ثبت معاملات نماد معاملاتی شرکت سرمایه گذاری وثوق امین و شرکت سرمایه گذاری ارس‌سبا،‌گشایش نماد معاملاتی حق تقدم خرید سهام شرکت کی‌بی‌سی و عرضه یکجای سهام مدیریتی و غیر کنترلی شرکت عمران و مسکن سازان ایران اشاره کرد.


در پایان قیمت اوراق تسهیلات مسکن در  بالاترین سطح به92 هزارو 500 تومان و قیمت پایانی این اوراق در پایان معاملات به 90 هزار و 520تومان رسیده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: ناظر ، فرابورس ، نزولی ، شاخص ، عرضه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار