معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی گفت: پرداخت تسهیلات و حمایت از طرح‌های اشتغالزای صنایع دستی از اولویت‌های این معاونت در سال‌جاری است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی، امیر انوری‌مقدم اظهار داشت: پرداخت تسهیلات و حمایت از اشتغال جدید در کارگاه‌های تولیدی دارای پشتیبان حقیقی یا حقوقی صنایع دستی‌ از اولویت‌های این معاونت در سال‌جاری است.

وی ادامه داد: در راستای حمایت از کارگاه‌های تولیدی صنایع دستی در قالب مشاغل پشتیبان، از ابتدای سال‌جاری تاکنون شش پشتیبان در کمیته تخصصی ذیل کار گروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان مصوب و برای برخورداری از تسهیلات قرض‌الحسنه به صندوق مهر امام رضا(ع) معرفی شدند.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی افزود: این 6 پشتیبان در رشته‌های تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، چادر شب‌بافی، گره‌چینی، هم جوشی شیشه، ساخت مصنوعات چرمی و خراطی چوب است.

انوری خاطر نشان کرد: ظرفیت این پشتیبانی 29 نفر به مبلغ یک‌هزار و 800 میلیون ریال در سطح شهرستان‌های بیرجند و سربیشه است.

انتهای پیام/م
برچسب ها: بیرجند ، تسهیلات ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.