تعدادی از شرکتهای خصوصی ارائه کننده خدمات به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نظر دارند به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین متقاضیان مردواجد شرایط استخدام می کند.

به گزارش گروه بازار باشگاه خبرنگاران ،تعدادی از شرکتهای خصوصی ارائه کننده خدمات به شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در نظر دارند به منظور تکمیل کادر مورد نیاز خود از بین متقاضیان مردواجد شرایط برای بکارگیری در مشاغل لکوموتیورانی، متصدی ترافیک و سوزنبانی از طریق برگزاری آزمون کتبی، مصاحبه علمی و معاینات روان سنجی و پزشکی که بوسیله مجریان متخصص اجرا خواهد گردید، تعدادی را انتخاب و جذب نمایند.

بدین وسیله از کلیه علاقمندان واجد شرایط تصریح شده در این دفترچه دعوت بعمل می آید تا ضمن مطالعه کامل مفاد این دفترچه نسبت به ثبت نام از طریق وبگاه مورد نظر به آدرس www.railazmoon.com اقدام نمایند. لازم به ذکر است که فرآیند ثبت نام برای شرکت در این آزمون منحصراً بصورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. لذا از داوطلبان تقاضا می شود از ارسال هرگونه مدرک به مراکز برگزاری آزمون خودداری نمایند و صرفاً پذیرفته شدگان آزمون کتبی موظف به ارائه مدارک مورد نیاز در روز مصاحبه می باشند. کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام که دارای شرایط ذکر شده در این دفترچه باشند می‌توانند در آزمون مذکور ثبت نام و شرکت نمایند

متقاضیان واجد شرایط، به منظور ثبت نام در آزمون کتبی می بایست از بامداد روز سه شنبه مورخ ۲۵ / ۰۶ / ۹۳ تا ساعت ۲۴ روز یک شنبه مورخ ۳۰ / ۰۶ / ۹۳ پس از مراجعه به وبگاه ویژه این آزمون به نشانی www.railazmoon.com نسبت به واریز مبلغ ۳۰۰.۰۰۰ ریال (سیصد هزار ریال) از درگاه اینترنتی و با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب اقدام و ثبت نام نمایند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار