شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه ای؛ ضمن گرامیداشت سالگرد هفتة دفاع مقدس و تبریک و تهنیت این ایام خجسته و مبارک، هشت سال دفاع مقدس را برگ زرینی بر تارک درخشان پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ،  در بخشی از متن این بیانیه آمده است: اینک شکل گیری 'جـــبـهه بــزرگ بـیــداری و مـقاومـت اســلامـی' در مبارزه با 'نـظام ســلطـه و اســـتکـبـار جـهـانـی' مرهون دفاع مقدس است .

در این بیانیه آمده است: امروز پژواک حماسۀ جاودان، بی بدیل و تاریخی هشت سال دفاع مقدس و پیام ایثارگری ها و رشادت های دلیرمردان ایمانی ایران اسلامی، در سراسر جهان طنین انداز است و حماسۀ جاودان و بی بدیل دفاع مقدس تابلوی تمام نمای عشق و ایثار ملتی بیدار، مقاوم و ایثارگر است.

این بیانیه می افزاید: (دفاع مقدس) حماسه ای است که استقامت، پایداری و بیداری اسلامی دلیرمردان ایران اسلامی در برابر تجاوز ناجوانمردانة نیروهای بعثی را به زیبایی به نمایش درآورده است.

در این بیانیه آمده است: (دفاع مقدس) تابلویی که قدرت سلاح ایمان را در کارزار با همۀ قدرت های مادی استکبارجهانی و ابر قدرتان تا بن دندان مسلح و در مقابل تمام چشمان حیرت زدة جهانیان به نمایش گذاشت و با صبر و ایمان و توکل بر خداوند سبحان، همراه با عزم و ارادة پولادین و روحیة شهادت طلبی، تمامی معادلات و محاسبات متعارف در عرصة نظامی و استراتژیک را بر هم زده است.

دربخش دیگر این بیانیه آمده است: جنگ تحمیلی غرب علیه ایران با بازیگری رژیم بعث عراق که با هدف نابودی کامل انقلاب اسلامی و فروپاشی نظام مقدس و تازه نوپای « جمهوری اسلامی ایران » طرح ریزی و به اجرا گذاشته شده بود، با عنایات حضرت حق، به فرصتی طلایی و بی بدیل در جهت حفظ و تقویت قوا و عزم و اراده ملی، عزت و سربلندی ایرانیان تبدیل شد.

در ادامة این بیانیه آمده است: تاریخ پراوج انقلاب اسلامی روزهای درخشانی را در حافظة ملت ها به یادگار سپرده که با شنیدن خاطره های آن ایام و با فرارسیدن سالروز آن رشادتها، نور افتخار وعزت بر حق مداران متجلّی خواهد شد، که یکی از بزرگترین فصول درخشان ملت مسلمان ایران واقعة هشت سال دفاع جانانه از کیان انقلاب اسلامی است.

شـورای هـماهنگی تـبلـیغات اسـلامی با اهداء برترین درودها و ادای احترام به همة مدافعان سرافراز انقلاب اسلامی به ویژه خانوادة معظم شهدا، جانبازان سرافراز و رزمندگان دلیر دوران پرافتخار هشت سال دفاع مقدس بیان می دارد؛ هفتة دفاع مقدس، هفتة بازخوانی رشادت ها و پیامدهای ارزشمند آن حماسة جاویدان است.

این شورا از تمامی صاحبان اندیشه و قلم جهت تبیین و باز تعریف توانایی ها و خدمات ارزشمند به وجود آمده آن دوران دعوت می کند تا با تحلیل و به تصویر کشیدن زوایای ناپیدای این حماسة شورانگیز آن را برای نسل های آینده ماندگار سازد و از مردم فهیم و قدرشناس ایران اسلامی نیز می خواهد با الگوگیری از ایستادگی، صبر و مقاومت جانانۀ ایثارگران و بهره گیری همه جانبه از فرهنگ و ارزش های ناب دفاع مقدس در شرایط تحریم امروز، در مقابل تهدید و ارعاب ابرقدرتان مستکبر ایستادگی کنند.


انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار