نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جانبازی و از خود گذشتگی دانش آموزان دیروز باعث عزتمندی امروز کشور شده است، گفت: اگر امروز در عرصه علمی از برگزیدگان منطقه و جهان هستیم مرهون دانشگاه بزرگ دفاع مقدس است.

دکتر محمد رضا پورابراهیمی نائب رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران کرمان در رابطه با آغاز سال تحصیلی جدید، گفت: ماه مهر در کشور همیشه یادآور خاطرات خوب و موفقیت های مردم ایران اسلامی است.

پورابراهیمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس، عنوان کرد: چند سال پیش در همین ایام بود که بسیاری از دانش آموزان ما برای دفاع از میهن اسلامی، درس و مدرسه را رها کردند و به جبهه های حق علیه باطل شتافتند.

وی با بیان اینکه توسعه علم در کشور به سرعت در حال افزایش است، خاطر نشان کرد: با بازگشایی مدارس، درخت علم در کشور جانی تازه می گیرد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز در دنیا هر کشوری که دارای علم و دانش بیشتر باشد موفق تر و مطرح تر است.

عضو هیئت علمی دانشگاه تهران با اشاره به اسلامی بودن کشور، پیشرفت ایران در زمینه علمی را سرافرازی اسلام و مسلمین جهان دانست و گفت: چشم مسلمانان جهان به ایران است و افتخارات ایران در علم و دانش نه تنها ملت خودمان را شادمان می کند بلکه خوشحالی و سرور سایر مسلمانان جهان را در بر دارد.

انتهاي پيام/ز

برچسب ها: پیشرفت ، علمی ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.