اردوی تیم منتخب کشتی آزاد برای حضور در رقابت‌های کشتی آزاد جام بین قاره‌ای در روسیه از روز 14 مهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اسامی نفرات دعوت شده به این اردو که تا زمان برگزاری رقابت ها (26 مهر) ادامه خواهد داشت به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: علی حاج آقانیا
70 کیلوگرم: پیمان یاراحمدی
74 کیلوگرم: محمد مکتب دار
97 کیلوگرم: سینا غنی زاده
125 کیلوگرم: سید رضا موسوی- عبداله قمی
مربی: علی اصغر بذری
سرمربی و سرپرست: امیر توکلیان

آغاز فصل جدید رقابت های بوندس لیگا از 29 شهریور

رقابت های فصل جدید لیگ کشتی بوندس لیگا آلمان از روز 29 شهریورماه آغاز شد.این رقابت ها در پنج وزن کشتی آزاد و پنج وزن کشتی فرنگی برگزار می شود و هر تیم باید با چنین ترکیبی به مصاف رقبای خود برود.
رقابت های بوندس لیگا در دو منطقه شمال و جنوب برگزار می شود و تیم های برتر هر منطقه در پایان مسابقات نهایی را برگزار می کنند.

الکسانیان و جلفالکیان بالاترین نشان دولت ارمنستان را دریافت کردند

آرتور الکسانیان و آرسن جلفالکیان دو فرنگی کار طلایی ارمنستانی رقابت های جهانی ازبکستان بالاترین نشان دولتی کشور خود را دریافت کردند.

سرکسیان رئیس جمهور ارمنستان به مناسبت بیست و سومین سالگرد استقلال این کشور و به پاس قدردانی از آرتور الکسانیان دارنده مدال طلای وزن 98 کیلوگرم و آرسن جلفالکیان دارنده مدال طلای وزن 75 کیلوگرم رقابت های جهانی ازبکستان بالاترین نشان دولتی این کشور را به آن ها اهداء کرد.

سرکسیان رئیس جمهور ارمنستان درباره این مراسم گفت: امروز دو غول کشتی فرنگی باعث اهتزاز پرچم و سرود ارمنستان در رقابت های مهم جهانی هستند و مطمئنم در مسابقات المپیک هم مدال طلا را کسب می کنند.

درگذشت کشتی گیر کوبایی در آلمان

جونیور بلانکو کشتی گیر کوبایی روز 29 شهریورماه و در سن 27 سالگی در آلمان درگذشت. بلانکو در جام جهانی 2011 میلادی بهترین عملکرد را داشت و سال گذشته در رقابت های پان آمریکن قهرمان شد.
وی سال گذشته در رقابت های جهانی سال 2013 میلادی در مجارستان در وزن 74 کیلوگرم به مدال نرسید.او پس از آن از کوبا به آلمان مهاجرت کرد و دلیل مهاجرت خود را نفی خانواده و عدم توانایی برای ایجاد شغل عنوان کرده بود اما در نهایت در سن 27 سالگی در این کشور درگذشت.

پیش از این کشتی گیرانی نظیر رومرو، الکسی رودریگوئز و میشل باتیستا نیز از کوبا به کشورهای مختلف مهاجرت کرده بودند که از میان آن ها رومرو در آمریکا به مبارزه MMA می پرداز، رودریگوئز در آذربایجان به سرم می برد و باتیستا نیز پس از چند سال مهاجرت به کشورش بازگشت.

ملی پوشان آزادکار امشب راهی اینئچون می شوند

تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در بازی های آسیایی 2014 کره جنوبی امشب راهی اینچئون می شود.

ملی پوشان آزادکار کشورمان که امشب راهی رقابت های کشتی بازی های آسیایی کره جنوبی می شوند صبح امروز آخرین تمرین خود را برای حضور در این رقابت ها در خانه کشتی شماره یک تهران برگزار کردند.
تمرین صبح امروز ملی پوشان به نرمش سبک، وزنه مرور فن و بازی بسکتبال اختصاص داشت.

ترکیب تیم کشتی آزاد کشورمان در این رقابت ها به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: حسن رحیمی
61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل پور
70 کیلوگرم: مصطفی حسین خانی
74 کیلوگرم: عزت اله اکبری
86 کیلوگرم: میثم مصطفی جوکار
97 کیلوگرم: رضا یزدانی
125 کیلوگرم: پرویز هادی

هرتیم در این رقابت ها مجاز به شرکت 7 نماینده از 8 وزن می باشد و تیم ایران در وزن 65 کیلوگرم نماینده ای ندارد.

 
برچسب ها: کشتی ، آزاد ، فرنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار