وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خانواده شهید محسن باقری تسلیت گفت.

به گزارش گروه علمي،‌ پزشكي باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا، متن این پیام به شرح زیر است:

"ايجاد آرامش و اطمينان روحي و تأمين سلامت جامعه، مرهون همت بلند و تلاش‌هاي صادقانه افرادي است كه با تمام توان و تلاش بي‌وقفه، زمينه آسايش همنوعان خويش را فراهم مي‌نمايند. بي‌ترديد «شهيد محسن باقري» كه در راه انجام وظيفه و خدمت به نظام مقدس جمهوي اسلامي در منطقه محروم كشور جان گران بهاي خويش را از دست داد، از جمله اين عزيزان می باشد.

بر خود لازم مي دانم شهادت اين خدمتگزار نظام سلامت را به خانواده محترم ايشان تسليت گفته و از درگاه ايزد منّان براي آن شهيد بزرگوار، آرامش و براي بازماندگان صبر و بردباري مسئلت نمايم.

روحش شاد و جاودانه باد."

 

                                                              دکتر سید حسن هاشمی

                                                        وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

 

گفتنی است شهید محسن باقری متولد 1366 کارمند دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و شاغل در منطقه نوک آباد خاش، مرداد ماه 1392 حین ماموریت توسط اشرار گروگان گرفته شد و به شهادت رسید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی عرب قاینی
۱۴:۰۷ ۰۳ مهر ۱۳۹۳
من از دوستان شهید محسن باقری هستم و در آن زمان که ایشان در گوهر شهر مشغول کاربود . اینجانب در 35کیلومتری گوهر شهر و در بخش مرکزی نوک آباد مشغول انجام وظیفه بودم.هدف ما پرسنل بهداشت محیط وحرفه ای ارتقاع سطح سلامت است اما آیا با کمبود شدید پرسنل میتوان کاری برای این جامعه انجام داد؟از وزیر بهداشت میپرسم که شما که در تهران نشسته وخبر از مناطق صعب العبور ندارید.برای پرسنل بهداشتی ومخصوصا محیط و حرفه ای چه کرده اید؟چرا استخدام نیرو ندارید؟تا کی باید به ما ستم شود؟مگر یک نفر چقدر توان کار دارد؟با یک میلیون حقوق باید چه طور آینده ما جوانان ساخته شود ؟پزشکانی که هم اکنون 10 الی 12میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت میکنند و در همان مراکز ما کار میکنند چه کرده اند که مستحق چنین دریافت حقوقی هستند؟ چرا حق پرسنل بهداشتی باید به جیب پزشکان ریخته شود؟حق ما را بدهید ما پیام تسلیت نمیخواهیم؟نظر محسن باقری دقیقا همین بود.
خواهشمندم نظر این شهید را درج فرمایید.