کارتونیست‌ها امروز در کنار ماجراهای اسکاتلند و ابولا، به روسیه و فلسطین هم پرداخته‌اند. شاید اما متفاوت‌ترین نگاه امروز را کاریکاتوریستی داشته که استقلال اسکاتلند را با موضع یک انیمیشن مشهور سینمایی آمیخته است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،کارتونیست‌ها امروز در کنار ماجراهای اسکاتلند و ابولا، به روسیه و فلسطین هم پرداخته‌اند. شاید اما متفاوت‌ترین نگاه امروز را کاریکاتوریستی داشته که استقلال اسکاتلند را با موضع یک انیمیشن مشهور سینمایی آمیخته است. گزیده کاریکاتورهای امروز دنیا  را ببینید.

آمریکایی ها مواضعی در سوریه را بمباران کرده اند. بر خلاف دیدگاه عمومی درباره ناگهانی بودن این حمله هایی،آمریکایی‌ها می گویند به «ولید معلم» وزیر خارجه سوریه در این بار اطلاع داده بودند.(Pittsburgh Post-Gazette)

 

 

 باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده گفته است که آمریکا برای مقابله با مقابله با بیماری ابولا 500 میلیون دلار هزینه می کند.(Scranton Times/Tribune)

 

 

پوتین می گوید برای مقابله با داعش حاضر است با آمریکایی ها همکاری کند. او البته حمله جنگنده های ایالات متحده به سوریه را محکوم کرده و خارج از چهارچوب قوائد بین المللی می داند.(The Moscow Times)

 

«مریدا» قهرمان محبوب انیمیشن مشهور «دلیر» سوژه کارتونیست برای موضوع استقلال اسکاتلند شده.  تیر شاهزاده جوان و خواهان استقلال از پدر و مادرش به هدف نخورده است.(Townhall)

 

 

داعش چقدر قوا دارد؟ برخی می گویند این گروهک تروریستی می تواند تا 2 سال بجنگد اما آمریکایی ها نمی خواهد بازوی نظامی این جریان را از بین ببرند.(Gulf News)

 

 

اژدهای ابولا هرروز بزرگ‌تر و کشنده‌تر می‌شود. اما آیا دنیا با تدبیر به مقابله این قاتل خطرناک رفته است؟(Cagle)

 

 

 

وزارت امور خارجه روسيه اعلام کرد که جامعه بين المللي بايد براي کمک مالي جهت بازسازي فلسطين و کمک به ساکنان ستمديده اين سرزمين مشارکت کند.(Cartoon Movement)

 

 

پایان نزدیک است؟ آمارهای جهانی نشان می دهد بیش از 10 درصد از جوامع اروپایی را بی خانمانانی تشکیل می دهند که از نظر استاندارد های زندگی در وضعیت بسیار پایینی به سر می برند .(Philadelphia Daily News)

 

 

سایه سنگین آوارگی. سالانه میلیون ها نفر به علت جنگ و شرایط سخت مجبور به مهاجرت می شوند و از خانواده خود دور می‌شوند.(Cartoon Movement)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار