محسن رضایی در جمع خبرنگاران:

آمریکا در مبارزه با تروریست‌ها توفیقی نخواهد یافت/ قصد آمریکا دخالت در امور سوریه است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: آمریکا یک نقش نمایشی در مبارزه با تروریسم ایفا می‌کند و پیش‌بینی این است که بحران داعش ادامه پیدا کرده و آمریکا در مبارزه با تروریست‌ها توفیقی نخواهد یافت.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه همایش ایستادگی دیروز عزت امروز و تعالی فردا در جمع خبرنگاران گفت: برای حل مشکل داعش کشورهای غربی و کشورهای منطقه و جهان در امور سوریه دخالت نکنند و کمک کنند که ارتش‌های دو کشور سوریه و عراق با شرایط سخت مقابله کنند زیرا در غیر این صورت بحران گسترده‌تر خواهد شد و داعش مشروعیت بیشتری خواهد یافت.   
 
وی افزود: آمریکا حرکتی نمایشی در خصوص بحران داعش ایفا می‌کند و نمی‌خواهد و نمی‌تواند با همه قدرت وارد شود و قصد آن دخالت در امور سوریه است.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما به نیات آمریکا مشکوکیم که بتوانند یا بخواهند داعش را از بین ببرند و این که چه نیتی برای دولت عراق و سوریه دارند مبهم است.
 
وی اضافه کرد: پیش‌بینی این است که بحران ادامه یابد و آمریکا در مبارزه با تروریست‌ها توفیقی نخواهد یافت.
 
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به مشکل پیچیده گروه‌های تکفیری در منطقه گفت: مسئله فراتر از داعش است. گروه‌های تروریستی النصره، داعش و بعثی‌ها یک غده سرطانی به وجود آوردند که این غده سرطانی هر روز بزرگتر می‌شود.
 
وی تصریح کرد: روسای جمهور به نمایندگی از ملت ایران از مواضع به حق مردم حمایت می‌کنند و همیشه انتظارات به همین‌گونه بوده است و ما در این زمینه بسیار خوش بین هستیم که صدای ملت ایران از سازمان ملل دوباره شنیده شود.   
 
رضایی در پایان خاطر نشان کرد: شکست حصر آبادان امید و پیروزی را به جبهه‌های جنگ آورد و مقدمه‌ای بر پیروزی‌های آینده جمهوری اسلامی ایران شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار