جیمی ردنپ ملی‌پوش سابق تیم فوتبال انگلیس، سرمربی جدید منچستریونایتد را به باد انتقاد گرفته و معتقد است بر خلاف تصور عامه او یک نابغه نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از اسکای اسپرت؛ ردنپ هافبک سابق تیم لیورپول مقاله‌ای انتقادی علیه لوئیس فان‌خال نوشته و طی آن به اشتباهات این مربی هلندی در اولدترافورد پرداخته است.

فان خال علاوه بر هدایت تیم ملی هلند در بازی‌های جام جهانی 2014 سابقه مربیگری تیم‌های آژاکس، بارسلونا و بایرن مونیخ را هم داشته و تقریبا درهمه آنان موفق بوده است.

همین موضوع باعث شد فان خال یکی از مربیان صاحب نام و برجسته فوتبال امروز لقب بگیرد اما جیمی ردنپ نظری کاملا متفاوت دارد. ردنپ می‌نویسد: ما هنوز تکنیک خارق‌العاده‌ای از فان خال ندیده‌ایم.

خرید بازیکنان بزرگی مثل فالکائو و دی ماریا کار عجیبی نیود و هر مربی که پول کافی د راختیار داشته باشد اول سراغ خرید بازیکنان در سطح کلاس جهانی می‌رود.

 فان خال باید خیلی زودتر از اینها مشکل خط دفاع یونایتد را شناسایی می‌کرد و درصدد حل آن اقدامی انجام دهد. مربی هلندی باید ثابت کند یک نابغه حقیقی است زیرا موفقیت در تیم های بزرگی که دچار هیچ گونه چالش و بحرانی نشده‌اند یک افتخار محسوب نمی‌شود. اگر او بتواند منچستریونایتد را از قعر چاه نجات دهد در آن صورت توانایی‌های خود را ثابت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار