اولین همایش توسعه و عدالت آموزشی در روزهای 26 و 27 مهر ماه 1393 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران،اولین همایش توسعه و عدالت آموزشی در روزهای 26 و 27 مهر ماه 1393 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار خواهد شد.

 این همایش که بناست با مشارکت جمعی از اقتصادانان، جامعه شناسان، سیاست گذاران و آگاهان آموزش و پرورش و هنرمندان برگزار شود، اصلی ترین هدف خود را ارتقای مشارکت مردم و سیاست گذاران برای کاهش فقر آموزشی کودکان اعلام کرده است.

این همایش با مشارکت مرکز پژوهش‌های مجلس و معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری برگزار و به اهداف خاصی در چند محور نظر خواهد داشت.

از جمله این اهداف می‌توان به جایگاه عدالت آموزشی کودکان در فقرزدایی پایدار، عدالت آموزشی در بودجه 1394 و برنامه ششم توسعه، طراحی بسته بودجه‌ای عدالت آموزشی در چارچوب سیاست‌های تحول آموزش و پرورش و همچنین مدارس محروم ، نابرابری فرصت‌ها و افکار عمومی اشاره کرد.

علی نقی مشایخی بنیانگذار دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه شریف به عنوان رییس همایش فعالیت خواهد کرد و هاشم خانی نیز دبیر اجرایی این همایش خواهد بود.

همچنین حسین عبده تبریزی، طهماسب مظاهری، حسین راغفر نیز در شورای سیاست گذاری این همایش خواهند بود و سیاست گذاری آن نیز بر عهده مسعود نیلی مشاور اقتصادی رییس جمهور، کاظم جلالی رییس مرکز پژوهش‌مجلس، داوود دانش جعفری مشاور اقتصادی وزیر بهداشت و همچنین احمد توکلی، احمد میدری، محمدحسین فرهنگی و سیدحمید پورمحمدی نیز در این همایش نقشی ویژه ایفا خواهند کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: همایش ، توسعه ، عدالت ، آموزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار