مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است موضوعاتي چون: موشک‌های ساخت صنایع دفاع قادرند هر نقطه تهدید کننده در دریا و خشکی را منهدم کنند، جنگ نقش ولایت را در پیروزی‌ و حفظ نعمت‌ها روشن کرد، ایران محور اصلی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری است و... است.

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز جمعه منتشر شده است به شرح زير است

موشک‌های ساخت صنایع دفاع قادرند هر نقطه تهدید کننده در دریا و خشکی را منهدم کنند

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/7/4/2622638_169.jpg
جانشین وزیر دفاع گفت: امروز نیروهای مسلح ما قادر هستند با موشک‌های ساخت صنایع دفاع کشور هر نقطه‌ تهدید کننده‌ای را در دریا یا خشکی منهدم کنند و در آینده نه چندان دور آینده جنگ اقتصادی که به کشور تحمیل شده به مدیریت مسئولین ما همانند مسئله دفاعی رفع خواهد شد و در آن حوزه‌ها هم سربلند خواهیم شد.

جنگ نقش ولایت را در پیروزی‌ و حفظ نعمت‌ها روشن کرد
خطیب نماز جمعه موقت تهران با بیان اینکه جنگ برای ما آبرو، آبادانی و زندگی به همراه داشت و هم چنین موجب اتحاد مردم شد، گفت: جنگ نقش ولایت و امامت را در پیروزی‌ها و حفظ نعمت‌ها روشن کرد.

کاظم جلالی: گفتمان ایران در سازمان ملل همواره علیه تحقیر و بی عدالتی بوده است/ نهاوندیان:رئیس جمهور از یک موضع مقتدرانه و هشدار دهنده صحبت کرد + فیلم
"دیپلماسی ایران در سازمان ملل" شب گذشته با حضور محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور و کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

ایران محور اصلی در مبارزه با تروریست‌های تکفیری است
دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: قطعا حامیان نظامی و مالی تروریست ها ، خصوصا آمریکا صلاحیت اجماع و رهبری علیه گروه‌های تروریستی را در منطقه ندارند و البته دخالت آمریکا در امور منطقه ، قطعا ابعاد تازه تری به بحران کشورهای عراق و سوریه می‌دهد.

وزارت فرهنگ نسبت به سخنان کیارستمی واکنش نشان دهد/مجلس موضعگیری می‌کند
 سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه اگر شخصی نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول و همچنین مسئولیتی در این نظام داشته باشد از سخنان "عباس کیارستمی" دفاع نمی‌کند، گفت: قطعا در قبال چنین سخنانی موضع‌گیری خواهیم کرد.

تشکلهای‌دانشجویی کرسی‌های آزاداندیشی را مطالبه کنند/نباید به اسم مصلحت از شجاعت دست برداریم

یادگار امام گفت: راه‌اندازی این کرسی‌ها مطالبه رهبری است و همه نیز آن را تکرار می‌کنند؛ اما اتفاقی نمی‌افتد. ایشان همچنین می‌گویند «خدا لعنت کند کسانی که دانشگاه را سیاسی نمی‌خواهند» و تشکل‌های دانشجویی باید تحقق این دو جمله رهبری را مطالبه خود قرار دهند.

تاکید وزیر خارجه ایتالیا بر مشورت با ايران در خصوص بحران‌های منطقه‌ای
در دیدار وزیر امورخارجه ایران و ایتالیا ثبات و امنيت در عراق ، تروريسم و افراطيگری ، جنايات گروه تروريستی -تكفيری داعش و روند مذاكرات هسته ای در اين ديدار مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار