مسابقه تلفنی "فردوس" با محوریت قرآن، نهج البلاغه و اصول کافی بوده که زمینه گرافیکی آن بر اساس جغرافیای ایرانی اسلامی شکل گرفته است.

امیر کفاش تهیه کننده مسابقه تلفنی "فردوس" در گفتگو با خبرنگار رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: این برنامه را اواخر اسفند ماه سال گذشته با محوریت قرآن، نهج البلاغه، اصول کافی و مفاتیح در فضایی کاملا گرافیکی تهیه و تولید کردیم که فضای گرافیکی آن برگرفته از نرم افزار گرافیکی جغرافیای ایرانی اسلامی است.
 
وی با اشاره به آمار 400 نفری متقاضیان شرکت کننده در این مسابقه افزود: در اجرای این برنامه پیش بینی چنین استقبالی از مسابقه تلفنی "فردوس" را نمی‌کردیم.
 
کفاش گفت: در این برنامه حضور فرشته ایزدی به عنوان مجری و از قاریان کشور نیز باعث استقبال بیشتر خانم‌ها برای شرکت در مسابقه شده و محمد خاکزاد نیز مجری دیگر برنامه است.
 
وی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های این مسابقه فراوانی شرکت کنندگان از اقصی نقاط کشور همچون خارک و طبس بوده، به گونه‌ای که حتی در برخی از شهرها در خواست شرکت در مسابقه را که نام آن‌ها کمتر در رسانه شنیدیم و یا در رسانه عنوان نشده، می‌توان به شهر جبال بارز از توابع کرمان اشاره کرد.
 
وی عنوان کرد: نکته‌ای که برای عوامل تهیه و تولید این مسابقه تلفنی (فردوس) ارزشمند بوده، این است که یکی از شرکت کنندگان هزینه جوایز خود را به صحن حضرت زهرا (س) در بارگاه امیرالمومنین علی (ع) اهدا کرده و دیگر شرکت کننده نیز مبلغ دریافتی خود را برای مراسم ازدواج خواهر خود اختصاص داد.
 
 وی در ادامه افزود: موضوع دیگری که در برنامه اتفاق افتاده، شرکت کننده‌ای از اهل سنت داشتیم و سوالاتی که از وی پیرامون حضرت علی (ع) کردیم، که با احترام  فراوان به آن‌ پاسخ داد.
 
وی بیان کرد: از ویژگی‌های شاخص مسابقه تلفنی "فردوس" این است که این برنامه انعطاف پذیری نسبت به مناسبت‌ها دارد، ‌به طوری‌که می‌توان به گرامیداشت استاد شهریار، دهه کرامت، هفته دفاع مقدس و روز دحوالارض اشاره کرد.
 
وی خاطرنشان کرد: از همین گذر از گروه نویسندگان که با طراحی سوالات تصویری، صوتی و مکتوب 2و3 گزینه‌ای و جورچین را تهیه کردند، تشکر می‌کنم.
 
وی یادآور شد: مسابقه تلفنی "فردوس" هر روز ساعت 18 و روزهای جمعه با محوریت مهدویت از شبکه قرآن به روی آنتن می‌رود.
 
انتهای پیام/

برچسب ها: مسابقه ، تلفنی ، قرآن ، گرافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۴
عالیه