شایعات در مورد آینده فرناندو آلونسو در فراری تمامی نداشت. حال برخی از رسانه‌ها مدعی این هستند فلاویو بریاتوره مدیر اسبق برنامه های آلونسو می خواهد او به تیم لوتوس بپیوندد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در هفته گذشته بسیاری از رسانه ها مدعی این شدند که فراری و ردبول قرار است رانندگان قهرمان خود را با یکدیگر عوض کنند. بدین ترتیب که سباستین فتل به فراری برود و به جای او فرناندو آلونسو راه حضور در ردبول را در پیش گیرد. اما در این میان از همان ابتدای فصل هم مشخص بود که مک لارن برای فصل آینده به دنبال آلونسو است. هوندا که قرار است سال آینده با این تیم بریتانیایی به فرمول یک برگردد، دوست دارد آلونسو در تیم مک لارن راننده شماره یک باشد.

از همان روز اول انتشار چنین خبرهایی، فراری و آلونسو هر دو این مطالب را تکذیب می کردند. اما در روزهای اخیر با مصاحبه های هر دو طرف مشخص شد که آلونسو دوست دارد از تیم برود و حتی این را هم به فراری گفته است.

آلونسو برای تمدید قراردادش با فراری ۱۰۰ میلیون یورو پول خواسته و به غیر از این درخواست کرده تا در ازای امتیازهایی که برای تیم جمع آوری می کند، امتیازاتی هم برای دستمزد او در تیم در نظر گیرند. به غیر از این، این ماده باید همچنان در قرار داد او باشد که اگر فراری نتواند به سطحی که آلونسو مد نظرش است برسد، باید به این راننده اسپانیایی اجازه دهد تا در هر زمانی که دوست داشت از فراری برود.

گفته می شد مارکو ماتیاچی مدیر تیم این تفکرات آلونسو را قبول نداشته و بیشتر به دنبال جذب سباستین فتل به تیم است.

اما حال گفته می شود فلاویو بریاتوره مدیر برنامه های قبلی آلونسو دوست دارد او به تیم اسبق خود یعنی لوتوس برگردد. این ادعای جدید از طرف Sport Bild منتشر شد. در همان خبر بیلد مدعی شد قرار است"لارنس استرول"میلیاردر کانادایی تیم لوتوس را تمام و کمال بخرد. در این خبر ذکر شده که استرول قبول کرده هم دستمزد آلونسو را پرداخت کند و هم پول خرید موتور از مرسدس را از قبل پرداخت کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار