مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان معتقد است حسن رحیمی و مصطفی حسین‌خانی در بازی‌های آسیایی خیلی ضعیف‌تر از حد انتظار کشتی گرفتند.

علی اکبر دودانگه در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در ست است حسن رحیمی و مصطفی حسین خانی دو هفته پیش در مسابقات جهانی کشتی گرفتند و تا اندازه ای خسته بودند اما به هیچ عنوان شکستشان در بازی های آسیایی جای توجیه نداشت چرا که عملکرد ضعیفی از خودشان به جای گذاشتند.
 
وی تصریح کرد:حسن رحیمی به عنوان کسی که 3 مدال جهانی را دارد نباید نتیجه را مقابل حریف کره جنوبی واگذار می کرد،هر چقدر هم که داوران قضاوت مناسبی نداشتند اما برای رحیمی شکست یک بر صفر عملکرد ضعیفی محسوب می شود.
 
دودانگه با اشاره به شکست حسین خانی نیز ادامه داد:مصطفی حسین خانی اشتباه مسابقات جهانی را تکرار کرد و در حالی که از حریف پیش بود در لحظات پایانی دو پوئن از دست داد و همچون میدان جهانی نتیجه را 3 بر 3 واگذار کرد،در واقع بچه های ما در این مسابقات به ضعف خودشان باختند.
 
مربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در خصوص 5 وزن باقی مانده نیز اظهار داشت:باور کنید اگر بگویم همه کشتی گیران ایرانی شانس کسب مدال طلا را دارند غلو نکرده ام،کلاس بچه های ما بالاتر از آسیاست و امیدوار هستیم در 5 وزن باقی مانده نتیجه لازم را به دست آوریم.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار