کارگردان سینما گفت:اثر جدیدم تحت عنوان "این سیب هم برای تو"، رنگ‌هایی از فیلم‌های"زن دوم" و"پرتقال خونی" دارد ولی به هیچ کدام از آثارم شبیه نیست.

"سیروس الوند" کارگردان سینما و فیلم‌نامه‌نویس سینمای ایران در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ساخت اثر جدید خود تحت عنوان "این سیب هم برای تو" گفت: ‌ساخت این فیلم را با چراغ خاموش شروع کردیم، "این سیب هم برای تو" یک فیلم عاشقانه و درعین حال تراژدیک است که با محوریت فضای امروز جامعه و جوانان می‌گذرد؛ در همان فضای خانوادگی اجتماعی که قبلا کار کرده بودم.
 
وی ادامه داد: در این فیلم سعی کردم به جوان‌ها نزدیک تر شوم چون تصورم بر این است که حضورجوان‌ها در هر پدیده‌ای آن پدیده را گسترش داده و موفق و مطرح می‌گرداند که نمونه‌ی آن انقلاب و جنگ است.
 
الوند ‌تصریح کرد: درحال حاضر هم باید به روی مخاطبان جوان حساب کنیم و با توجه به این موضوع که مخاطبی به راحتی از دست ما در می رود و سمت شبکه‌های بیگانه کشیده می‌شود؛ بنابراین وظیفه فیلمسازان برگرداندن تمام تماشاگران به سالن‌های سینما است.
 
کارگردان "دست‌های آلوده" عنوان کرد:‌فیلم‌های ایرانی مخاطب دارند، اما تماشاگر ترجیح می‌دهد این فیلم‌ها را در خانه تماشا کند در حالی که ما نیاز به مخاطب درسالن‌های سینما داریم چون فیلم دیدن و بلیت خریدن سینما است، که سینما را زنده نگه می‌دارد در غیر این صورت تماشای فیلم در خانه، سینما را مخفی نگه می‌دارد.
 
وی درباره ساخت اثر جدید خود اظهار داشت: باالطبع من به مخاطب فکر می‌کنم و با احترام به او و علاقمندی مخاطب فیلم می‌سازم اما در این صورت که خودم هم فیلم را دوست داشته باشم.
 
وی در خصوص بازیگران این اثر بیان کرد: رعنا آزادی ور، نقش محوری این فیلم را بازی می‌کند، دختری که به دنبال عشق در یک بحران و تلاطم می‌افتد،همچنین "پژمان بازغی"‌ایفاگر نقش اول مرد است و به انضمام این که امیر علی دانایی و پریناز ایزدیار هم در نقش چهار جوان اصلی فیلم ایفای نقش می‌کنند.
 
وی در خصوص حضور چنگیز جلیلوند گفت:‌ یک شخصیت میانسال و محوری در فیلم داریم که ایفای آن را چنگیز جلیلوند گوینده و دوبلور آن نقش بازی می‌کند که با بازی خوب خود در این اثر ما را غافلگیر کرد.
 
الوند ‌درخصوص شباهت این اثر با کارهای قبلی‌اش اظهار داشت: "این سیب هم برای تو" رنگ‌هایی از "‌زن دوم"‌ و "پرتغال خونی" دارد اما شبیه هیچ کدام از آثارم نیست ولی نوع کارگردانی من را در این فیلم می‌بینید.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌این فیلم را برای جشنواره امسال آماده می‌کنم چون جشنواره فیلم فجرعید سینماگران است و تا اثری در جشنواره حضور پیدا نکند رسمیت پیدا نمی‌کند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار