سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با بیان اینکه بی‌تردید سیاست‌های مزورانه این روباه پیر، از منظر مردم ایران اسلامی پنهان نبوده است، گفت: اظهارات"دیوید کامرون" نخست‌وزیر انگلیس در جلسه امروز فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت محکوم شد.

"صفر نعیمی رز" نماینده مردم آستارا و سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، در تشریح جلسه امروز فراکسیون متبوع خود گفت: جلسه شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت با حضور "علی لاریجانی" رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد.
 
وی افزود: در این جلسه ضمن بررسی مسائل مربوط به سیاست خارجی، اظهارات"دیوید کامرون" نخست‌وزیر انگلیس در حضور اعضای شورای مرکزی محکوم شد و بی‌تردید سیاست‌های مزورانه این روباه پیر، از منظر مردم ایران اسلامی پنهان نبوده است.

سخنگوی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت تصریح کرد: همچنین در این نشست ائتلاف ضد داعش و حملات آمریکایی‌ها به سوریه و عراق تحت لوای ظاهری مبارزه با تروریسم که عملا به تخریب زیر بناهای این دو کشور انجامیده است، محکوم شد.

نعیمی‌رز با اشاره به این که در این جلسه مباحث جاری کشور و موضاعات اساسی که مجلس شورای اسلامی باید به آن بپردازد، نیز مورد بررسی قرار گرفت، گفت: اشتغال، ضرورت فعال‌تر عمل کردن در زمینه آب و فاضلاب و همچنین نیاز به حرکت در انجام فعالیت‌هایی چون کارهای گلخانه‌ای در کشاورزی بررسی شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار