نماینده مردم سلماس گفت: حوادث غزه و عراق، دست‌های استعمار را از پوشش مکر و حیله بیرون آورد و نشان داد که آمریکا و صهیونیست هیچ ملاحظه انسانی در جنایات و کشتار خود ندارند و استعمارگران بدانند که مردم و حکومت‌های منطقه در حل مسائل و مشکلاتشان از هر جهت صلاحیت دارتر هستند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، علی اکبر آقایی مغانجویی نماینده مردم سلماس در نطق خود در صحن علنی امروز یکشنبه 6 مهر با اعلام این که نسبت به سخنان سخیف نخست وزیر انگلیس از طرف نمایندگان مجلس و مردم  اعلام انزجار می‌کنم، گفت: در شروع سال تحصیلی جدید آموزش و پرورش با تحقق ابلاغ سیاست‌های کلی مقام معظم رهبری در حوزه علم و فناوری و تبیین نقشه راه و حوزه علم و فناوری تعالی خواهد یافت.
 
عضو کمیسیون عمران با اشاره به پایان هفته دفاع مقدس و گرامی‌داشت یاد هزاران شهید، جانباز و آزاده کشورمان اظهار داشت: صدور ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس به جهان را که افشاکننده ظلم‌ستیزی و امید ملت‌های گرفتار جرم و ستم را به محضر امام زمان(عج) تبریک می‌گویم.
 
وی تصریح کرد: بار دیگر حوادث غزه و عراق، دست‌های استعمار را از پوشش مکر و حیله بیرون آورد و نشان داد که آمریکا و صهیونیست هیچ ملاحظه انسانی در جنایات و کشتار خود ندارند و فرمایش امام خمینی(ره) مبنی براینکه آمریکا شیطان بزرگ است کاملا حقیقت دارد و استعمارگران بدانند که مردم و حکومت‌های منطقه در حل مسائل و مشکلاتشان از هر جهت صلاحیت دارتر هستند.
 
وی بیان داشت: با توجه به حضور رئیس‌جمهور و هیئت همراهشان در سازمان ملل از پافشاری بر سیاست‌های محکم نظام و حوزه هسته‌ای و استکبارستیزی قدردانی می‌کنم.
 
آقایی مغانجویی با اشاره به اهمیت دریاچه ارومیه در حفظ محیط زیست آذربایجان غربی و شرقی و تاثیرات ملی و منطقه‌ای این دریاچه اظهار داشت: دولت اقدامات شایسته‌ای را برای جلوگیری از خشک شدن گیاهان منطقه که آلوده به نمک هستند انجام دهد و انتظار داریم که اقدامات لازم را در جهت حذف مناطق نمک‌زار انجام دهد.  
 
نماینده سلماس گفت: متاسفانه بارها اعلام کردم که خشک شدن دریاچه ارومیه و گیاهان منطقه موجب پخش شدن نمک در محیط خواهد شد اما یکی از نمایندگان مجلس گفت که این نمک‌ها با کلنگ هم کنده نخواهد شد در صورتی که اکنون می‌بینیم گیاهانی که خشک می‌شوند پودر شده و در منطقه پخش می‌شود.
 
عضو کمیسیون عمران خاطر نشان کرد: امید است که دولت و نمایندگان مجلس همکاری‌های لازم را برای ایجاد منطقه‌ای عاری از نمک و شوره‌زار داشته باشند.

انتهای پیام/
برچسب ها: کمیسیون ، عمران ، نماینده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار