با حضور استاندار، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی و فرماندار سمنان سرشماری عمومی کشاورزی در سمنان آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران سمنان، در مراسمی با حضور استاندار سمنان، مسئولان سازمان جهاد کشاورزی استان، فرماندار سمنان و جمعی از مدیران استان و شهرستان سمنان سرشماری عمومی کشاورزی در استان آغاز شد.
در این مراسم که در یک مزرعه کشاورزی حومه شهرستان سمنان برگزار شد، استاندار سمنان با بیان اینکه برنامه‌‏ریزی بر اساس تامین نیازهاست، گفت: برنامه‌‏ریزی مهم‏ترین عامل رسیدن به توسعه محسوب می‌‏شود که این امر نیازمند آمار دقیق و متکی بر آن است.
محمد وکیلی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتیاظهار کرد: در این نوع اقتصاد تاکید بر توانمندی‏‌های خود مردم، کشور و منابع داخلیبوده که به نوعی به مقابله با مهم‏ترین تحریم‌‏ها که تحریم غذایی است،بپردازیم.
وی افزود: در بخش کشاورزی سمت و سوی حرکت در همه بخش‏‌های تولیدی آن باید به گونه‌‏ای باشد که بتوانیم روی پای خود بایستیم و براساس شناسایی دقیق، برنامه‌‏ریزی و حرکت کنیم.
استاندار سمنان اضافه کرد: به کشاورزی باید نگاه زیربنایی و اقتصادی داشته باشیم و از همه ظرفیت‌‏های آن استفاده کنیمتا بتوانیم اقتصاد، تولید و اشتغال پایدار داشته باشیم.
وکیلی تصریح کرد: داشتن نگاه علمی به بخش‌‏های کشاورزی و تولید با استفاده از توان کارشناسی تربیت شده برای بهره‌‏وری از منابع ضروری است./ش/ن
برچسب ها: سرشماری ، کشاورزی ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.