وزیر سابق دولت لبنان در مصاحبه‌ای مطبوعاتی تاکید کرد عدم توافق جامعه جهانی با تهران در موضوع مقابله با گروه داعش روند بحران را طولانی‌تر می‌کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران؛"فارس بویز" در مصاحبه با روزنامه کوتی "الرای" با اشاره به اینکه داعش خطری جدید نه تنها برای تمامی منطقه بلکه برای جهان است، افزود: به دلیل اینکه، این پروژه، پروژه‌ای موضعی نیست بلکه پروژه‌ای است که از مرزها عبور کرده است؛ داعش پروژه‌ای تماما توتالیتر است.

وی در بخش دیگری از مصاحبه خود تاکید کرد: عدم توافق با تهران پیرامون مقابله با داعش روند بحران را طولانی‌تر کرده و آن را پیچیده‌تر می‌کند.

این وزیر سابق لبنانی با بیان اینکه اسرائیل در تلاش است که به آمریکا تحمیل کند هر گونه توافق جامع با تهران باید موضوع حزب الله لبنان و شاید تضمین امنیت این رژیم را هم در بربگیرد؛ افزود: این امر، امری واقعی است که از ابهام به دور است.

"فارس بویز" افزود: مسئول ورود آمریکا به منجلاب تروریسم به دوران "جرج دبلیو بوش" و نومحافظه‌کاران برمی‌گردد که به "باراک اوباما" میراث منفی و بزرگی رسید و او هم اکنون در حال تلاش جدی در مورد این موضوع است؛ به اعتقاد من بحران داخلی در آمریکا ناشی از سیاست‌های سابق "بوش" است.

انتهای پیام//

برچسب ها: فارس ، بویز ، لبنان ، تهران ، الرای ، کویت ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار