نشست تخصصی ناظران افتخاری 1888پهنه غربی پایتخت به میزبانی منطقه 9 وبا حضور معاون حمل و نقل و ترافیک این منطقه دیگر روسای این معاونت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، نشست تخصصی ناظران افتخاری 1888پهنه غربی پایتخت به میزبانی منطقه 9 و با حضور فرزاد فرهادیان بابادی معاون حمل و نقل و ترافیک، روسای این معاونت محمد حسین زارع هنجنی مدیر اداره بازرسی این منطقه همراه با مسئولان سامانه 1888و ناظران افتخاری مناطق 21،22،5 در سالن کنفرانس این منطقه برگزار شد.

در ادامه این نشست هنجنی مدیر اداره بازرسی منطقه 9 ضمن خوشامدگویی به حضار وتقدیر از سامانه 1888گفت: به گفته شهردار تهران مبنی بر این که شهرداری از یک نهاد خدماتی به یک نهاد اجتماعی تبدیل شود را باید سرلوحه خود قرار دهیم ودر  جهت ارتقای فرهنگ ترافیک در بین شهروندان تلاش کنیم و اشاعه فرهنگ ترافیک گام برداریم.

وی با اشاره گذراندن دوره‌های آموزشی ترافیک در سطح مدارس گفت: گذراندن دوره‌های آموزش فرهنگ ترافیک در مجتمع‌های آموزشی مانند مدارس نیز باید موردتوجه و دردستور کار قرارگیرد.

هنجنی ادامه داد: این نشست که با هدف ارتقای سطح اطلاعات شهروندان در حوزه حمل و نقل و ترافیک به صورت پهنه‌‌ای بین 4منطقه 21،22،5،9 صورت گرفت تا شهروندان بتوانند پیام‌های خود را به شکل تخصصی ثبت کنند.

وی با اشاره به این که این نشست تخصصی در پهنه غرب به شمار می‌رود گفت:‌اولین نشست تخصصی پهنه غربی پایتخت به میزبانی منطقه  وبا موضوع امور شهری وفضای سبز صورت گرفت و هم اکنون به میزبانی منطقه 9 باموضوع حمل و نقل و ترافیک نیز برگزار شد.

**بازرس منطقه 9 درخصوص تشریح راه‌های ارتباطی ثبت نام این سامانه گفت:‌ شهروندان به منظور سهولت پیام با این سامانه می‌توانند از طریق شماره پیامک3000137، پست الکترونیک 137@Tehranارتباط برقرار کنند.

در ادامه این جلسه فرزاد فرهادیان بابادی ضمن خوش‌آمد گویی به حاضرین، گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت: استفاده از وسایل حمل ونقل و عمومی یکی از مسائل اولویت دار منطقه است و با اشاعه فرهنگ ترافیکی می‌توانیم آلودگی محیط زیست را به حداقل برسانیم.

وی ادامه داد: قرار  گرفتن منطقه در مسیر سفرهای شهری که با اهداف شغلی، آموزشی و...به طور روزانه از شهرها وشهرستان‌های اقماری نظیر شهریار، اسلامشهر،رباط کریم، چهاردانگه و..انجام می‌گیردکه سبب افت محسوس سرویس معابر اصلی منطقه شده است.

معاون  حمل و نقل و ترافیک منطقه 9 به طرح‌های الویت دار منطقه اشاره کرد و گفت: اجرای طرح زیرگذر استاد معین در تقاطع آزادی، طرح احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه آیت اله سعیدی تقاطع زرند، تکمیل اجرای مسیرهای دوچرخه سواری سطح منطقه، اجرای عقب نشینی املاک و تعریض خیابان امامزاده عبدالله (ع) وامکان سنجی پارک آموزش ترافیک در محدوده منطقه، تکمیل عقب نشینی املاک با توجه به طرح‌های تفضیلی منطقه در بزرگراه فتح و...ازجمله طرح‌های اولویت دار منطقه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته درآغاز سال تحصیلی جدید گفت: تهیه 3هزار بسته‌ آموزشی فرهنگی و هزار شاخه گل برای دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی و توزیع آن در روز اول مهر، طراحی و نصب بنر خوش آمد گویی و خیر مقدم ویژه بازگشایی مدارس برای مقاطع ابتدایی و متوسطه، طراحی و نصب بنرهای آموزشی و توزیع بروشورهمزمان با آغاز سال تحصیلی جدید صورت  گرفت.

همچنین بازدید از شهرک ترافیک نیز در راستای آموزش وارتقای فرهنگ ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/
برچسب ها: کنفرانس ، اطلاعات ، ناظران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار