اعضای کمیته‌های تخصصی جامعه اسلامی مهندسین از سوی شورای مرکزی و محمدرضا باهنر انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، پنج شنبه 6 شهریور ماه بود که یازدهمین کنگره سراسری "جامعه اسلامی مهندسین" کشور برگزار شد، در این کنگره که با حضور 1000 نفری مهندسین کشور در مرکز ارتباطات اسلامی برگزار شد، کاندیدای تایید صلاحیت شده از سوی کمیته سیاسی حزب معرفی شدند تا انتخابات برگزار و از سوی این اعضا به عنوان عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین انتخاب شوند.

تعداد کاندیداهای شواری مرکزی 56 نفر بودند که از بین آنها 21 نفر منتخب اعضاء اصلی و 7 نفر به عنوان اعضاء علی البدل انتخاب شدند. اعضای شورای مرکزی منتخب(اینجا)

16 شهریور ماه اولین جلسه شورای مرکزی جدید با حضور اعضاء شورای مرکزی گذشته تشکیل شد. این جلسه که باهنر در آن حضور نداشت، به ریاست رئیس ستاد کنگره جام برگزار شد و وی در این جلسه گزارشی از نحوه برگزاری کنگره ارائه کرد.

در اولین جلسه شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین (یکشنبه 23 شهریور) به اتفاق آراء تمامی اعضاء حاضر از "محمدرضا باهنر" تقاضای پذیرفتن مسئولیت دبیرکلی جام را داشتند و با توجه به اینکه داوطلب دیگری نبود وی این مسئولیت را پذیرفت.

روز گذشته هم اعضای شورای مرکزی و محمدرضا باهنر دبیرکل حزب به اتفاق آرا مسئولان کمیته‌های تخصصی جامعه اسلامی مهندسین را انتخاب کردند.

بر اساس این گزارش، آقایان "نیک‌فر" به عنوان مسئول کمیته تشکیلات، "بدیعی" مسئول کمیته مالی، "خجسته‌پور" مسئول کمیته ارتباطات، "یحیوی" مسئول کمیته سیاسی، "نجابت" مسئول فنی مهندسی جام به اتفاق آرا انتخاب شدند.

گفتنی است؛ مسئول واحد آموزش، قائم مقام و مسئول روابط عمومی حزب تاکنون تعیین نشده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار