یک کارشناس مسائل خاورمیانه گفت: غزه محدوده‌ای ۳۶۰ کیلومتری است، که در آن جمعیتی، هم زندگی و هم کشاورزی می‌کنند، بنابراین از هر نقطه غزه که موشکی پرتاب شود ممکن است منطقه مسکونی باشد و مهم‌تر اینکه رفتار غزه همیشه در واکنش به حملات صهیونیستی بوده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ سخنان اخیر نتانیاهو در سازمان ملل، بار دیگر وی را مضحکه دیگران کرد!

وی که پیش از این با نقاشی یک بمب کارتونی موجب خنده سیاستمدران و افکار عمومی شده بود، این بار نیز با در دست داشتن تصویری از حوادث غزه پشت تریبون سازمان ملل حاضر شد و بیان اینکه حماس موشک‌های خود را از منازل مسکونی پرتاب می‌کند، اقدامات حماس را جنایات جنگی خواند!

"مصیب نعیمی" کارشناس مسائل خاورمیانه در خصوص این ادعا به خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران گفت: غزه محدوده‌ای ۳۶۰ کیلومتری است، که در آن جمعیتی، هم زندگی و هم کشاورزی می‌کنند، بنابراین از هر نقطه غزه که موشکی پرتاب شود ممکن است منطقه مسکونی باشد و مهم‌تر اینکه رفتار غزه همیشه در واکنش به حملات صهیونیستی بوده است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه تاکید کرد: دفاع برای همه ملت‌هایی که مورد تهاجم قرار می‌گیرند یک امر بدیهی است و در عرف بین‌الملل هم پذیرفته شده است.

نعیمی با اشاره به توجیه صهیونیست‌ها برای کشتار غیرنظامیان تصریح کرد: مشکل صهیونیست‌ها این است که فکر می‌کنند، هیچ کس در دنیا نقشه جغرافیایی فلسطین و غزه را نمی‌داند و سعی می‌کنند از جهل دیگران سواستفاده کنند و البته افراد و کار‌شناسان نظامی که این مسائل را رصد می‌کنند، فریب‌کاری صهیونیست‌ها را بیشتر برملا می‌کنند.

این کارشناس مسائل خاورمیانه روش نتانیاهو را فرار روبه جلو و یکی از روش‌های کهنه رژیم صهیونیستی خواند و تاکید کرد: آنها همیشه سعی می‌کنند، طرف مقابل را حتی در صورتی که هم سلاح نداشته باشد، تروریسم معرفی و خودشان را مجاز کنند که به صورت هدفمند آن‌ها را نسل‌کشی کنند.

یکی دیگر از ادعاهای مضحک "نتانیاهو" وزیر قتل و جنایت رژیم صهیونیستی که همگان را به خنده آورد، مراعات افراد غیر نظامی توسط رژیم صهیونیستی در جنگ غزه بود، که نعیمی در این مورد خاطرنشان کرد: اینکه صد‌ها کودک را در روز روشن و زیرآوار قرار دهند و توجیه کنند که مراعات افراد غیرنظامی را کرده‌ایم، این دروغی شاخ‌دار بیش نیست و واکنش‌ها نسبت به آن منفی است.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به بمباران‌های رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان، انهدام پل‌ها، معابر عمومی و جاده‌های بیروت و ‌خانه‌های مسکونی ۴هزار نفر در حومه جنوبی، جنگ ۲۰۰۹، جنگ ۲۰۱۲ و جنگ ۲۰۱۴ اظهار داشت داشت: جنایت‌کار‌ترین رژیم در تاریخ معاصر رژیم صهیونیستی است و شکی در آن نیست.

وی با تاکید بر اینکه رژیم صهیونیستی، یک رژیم خودکامه، دیکتاتور، خارج از معیارهای بین‌المللی و در حال نسل‌کشی است، یادآور شد: این رژیم از ابتدا فلسطینیانی را که دارای سرزمین بودند با نسل کشی بیرون کرد و با ویران کردن خانه‌ها، کشیدن دیوار حائل در وسط زمین‌های کشاورزی، زندانی و بازداشت کردن مسئولین و مقامات فلسطینی، آنها را آواره نمود.

این کارشناس مسائل خاورمیانه با اشاره به ادعای صهیونیست‌ها، مبنی بر اینکه غیر از قوم یهود و صهیونیست کسی نباید در آنجا سکونت داشته باشند گفت: این تئوری است که با دنبال کردن آن درصدد خروج فلسطینیان از سرزمین خودشان هستند، و آمریکایی‌ها نیز می‌خواهند که رژیم صهیونیستی را به عنوان یک دولت قانونی به رسمیت بشناسند، و همه این‌ها برای شناختن رژیم صهیونیستی به عنوان یک رژیم ناسیونالیست کافی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار