سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص علت عدم انتخاب مدیرعامل جدید این تیم گفت: از همان ابتدا هم قرار نبود مدیرعامل جدید انتخاب شود بلکه جلسه در مورد تبادل نظر در مورد شرایط ادامه کار سرپرست تیم بود.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: من و چند نفر از اعضای هیأت مدیره به کمیسیون اصل 90 رفته بودیم و دیر به جلسه هیأت مدیره پرسپولیس رسیدیم که اعضای حاضر در این جلسه به حد نصاب نرسید، براین اساس در این جلسه صحبتی در مورد انتخاب مدیرعامل نشد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در ادامه بیان کرد: سلیمی یکی از اعضای هیأت مدیره به مکه مشرف شده است بر این اساس جلسه هیأت مدیره برای انتخاب مدیرعامل یکی دو هفته آینده برگزار می‌شود.

وی درباره نتیجه جلسه با اعضای کمیسون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: گزارشی در این جلسه ارائه شد و در مورد کارهای حسابرسی به یک جمع بندی رسیدیم. شکل و شمایل ادامه مسیر خصوصی‌سازی را پیش بینی کردیم.

خواجه‌وند در ادامه بیان کرد: پورمختار رئیس کمیسیون اصل 90 تاکید کرد که زودتر صورت حساب مالی دو باشگاه مشخص شود و همچنین وی راهکارهای مناسبی هم در این خصوص ارائه کرد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس درباره گفته‌های رئیس سازمان بازرسی و حسابرسی نسبت به اتمام حسابرسی سرخابی‌ها تا 15 مهر گفت: به هر حال قرار شد که تا مهلت قانونی داده شده به دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، حسابرسی دو باشگاه صورت بگیرد.

وی درباره ارزیابی‌اش از دعوت ماهینی به تیم ملی تصریح کرد: خوشحال شدم که ماهینی به تیم ملی دعوت شد و امیدوارم هر چه خیر باشد برای ماهینی پیش آید.

خواجه‌وند در پایان درباره موافقت فیفا برای ارسال لایحه دفاعیه برای پرونده مانوئل ژوزه عنوان کرد: این موضوع صحت دارد و فیفا به ما مهلت داده است تا لایحه دفاعیه برای پرونده ژوزه را ارسال کنیم.

انتهای‌پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار