تشکیلات موسوم به ندا که اختلاف و ناکارامدی نسل گذشته اصلاح طلبان را به وضوح آشکار کرده با واکنش ها و مخالفت های برخی از مهره های نزدیک به فتنه نیز مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار وبگردی باشگاه خبرنگاران، فرزند یکی از امران اصلی در فتنه 88 در یادداشتی به مصاحبه صادق خرازی با روزنامه عرب‌زبان الحیاة واکنش نشان داد.

روز پنج‌شنبه، روزنامه آرمان درمطلبی به اظهارات صادق خرازی در مصاحبه با روزنامه الحیاه اشاره کرده بود که وی درپاسخ به سوالی مبنی بربازگشت اصلاح‌طلبان(به عرصه سیاسی) پس از حوادث انتخاباتی سال ۱۳۸۸ گفته بود:«به دلیل پایه‌های فکری، اختلافات سیاسی درایران کم نیست. برخی ازاین چارچوب‌های فکری خارج شدند و برخی دیگرازچارچوب سیاست‌های کشور خارج شدند. برخی در راه خود افراط کردند و بسیاری درباتلاق اتفاقات سال۱۳۸۸ فرو رفتند… بایدازاین اتفاقات درس بگیریم و برای آینده تلاش کنیم. من فکر می‌کنم گزینه درست، عمل کردن در چارچوب سازمان‌های جامعه مدنی است نه گزینه(کف) خیابان.»

تشکیلات موسوم به ندا که اختلاف و ناکارامدی نسل گذشته اصلاح طلبان را به وضوح آشکار کرده با واکنش ها و مخالفت های برخی از مهره های نزدیک به فتنه نیز مواجه شده است.

درهمین زمینه محمد تقی کروبی فرزند مهدی کروبی نسبت به این اظهارات واکنش نشان داده و دربخشی از یادداشتی که درصفحه فیس بوک خود منتشر کرده آورده:‌« انتظار دارم ایشان و مجموعه شان با شناسنامه و هویت خودشان فعالیت کنند، زیرا فعالیت با هویت غیر، امری است بس مذموم.

فرزند کروبی در ادامه با اعتراف تلویحی به نقش برخی اصلاح طلبان در آشوب و فتنه 88 و محکومیت ایشان در مراجع قضایی کشور از صادق خرازی می خواهد تا در این موضوع تعجیل نکند . محمد تقی کروبی با اتهام به خرازی و متوهم بودنش در سابقه اصلاح طلبی و  تلاش درجهت استحاله آرمان های اصلاحات نوشته : "عجله نکنید! بگذارید حصر و زندان تمام شود " !!

محمدصادق خرازی سفیراسبق ایران در فرانسه، برادر زاده کمال خرازی وزیرامورخارجه دولت اصلاحات است. وی رئیس کنونی تشکل سیاسی اصلاح طلب موسوم به«ندا» است.
برچسب ها: کروبی ، فتنه ، ندا ، خرازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.