رئیس شعبه دوم تجدیدنظر استان خراسان گفت: جرائم حدود 50 درصد زندانیان مربوط به مواد مخدر است که خرید، فروش، حمل، نگهداری، توزیع و ورود آن شامل این دسته از جرائم می‌شود.

"حجت‌الاسلام محمدباقر باقری"رئیس شعبه دوم تجدیدنظر استان خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به افزایش حجم ورودی پرونده‌های جرایم مخدر در کشور اظهار داشت: جرایم حدود 50 درصد زندانیان مربوط به مواد مخدر است که خرید، فروش، حمل، نگهداری، توزیع و ورود آن شامل این دسته ازجرایم می‌شود.
 
وی ادامه داد: مرتکبین جرایم مواد مخدر عمدتا بیکاری را یکی از دلایل اصلی روی آوردن به مواد مخدر اعلام می‌کنند، بنابراین تامین حداقل نیازهای معیشتی افراد جامعه از طریق ایجاد شغل راهکاری یرای کاهش حجم ورودی پرونده‌ها در این زمینه است.
 
حجت‌الاسلام باقری افزود: اهتمام دولت بايد گسترش  كارآفرينی و نهادينه شدن اين فرهنگ در تمامی سطوح جامعه  باشد و اين مهم از طريق برخورد با بيکاری و احيای کارخانه‌ها محقق خواهد شد.
 
رئیس شعبه دوم تجدیدنظر استان خراسان جنوبی در پایان خاطرنشان کرد: صدا و سيما می‌تواند پیامدهای ناگوار جرایم مربوط به مواد مخدر را که منجر به فساد و تخلفات ديگر می‌شود، مورد بحث و گفتگو قرار دهد تا با اطلاع‌رسانی در این زمینه از ارتکاب جرایم جلوگیری کنیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار