مرتضی رضائیان گفت: آسیب دیدگی زانویم هنوز برطرف نشده است و فکر نمی‌کنم بتوانم به خاطر مصدومیتم در رقابت‌های جهانی حضور پیدا نکنم.

مرتضی رضائیان وزنه بردار ملی پوش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اردوی وزنه برداری از روز شنبه آغاز می‌شود ولی در رقابت‌های جهانی شانس این که حضور داشته باشم به علت مصدومیتم کم می‌بینم.

وی در ادامه بیان داشت: بازی‌های آسیایی تا حدودی از سطح بالای برخوردار بود ولی در کل ارزش مسابقات جهانی بیشتر است چرا که در آن جا قهرمانی این دوره مشخص می‌شود.

رضائیان همچنین افزود:‌چهار وزن اول اروپا تک و توک یافت می‌شود و رقابت بین شرکت کنندگان از آسیا است که در اینچئون حضور داشتند ولی در 4وزن دوم رقابت سخت می‌شود، زیرا در اروپا سنگین وزن‌های خوبی در این مسابقات شرکت خواهند کرد.

وی در باره این که آیا اردوهامی‌تواند در عملکرد ورزشکاران تأثیر داشته باشد یا نه تصریح کرد: مطمئنم در عملکرد ورزشکاران تأثیر به سزایی خواهد داشت وشرایط آمادگی جسمانی وزنه برداران در اردوها مشخص می‌شود اگر وزنه برداری نتوانست وزنه‌های تمرینی خود را بزند شکی نیست که ایراد از خود اوست زیرا باید وزنه برداران خود را با جو مسابقه هماهنگ کنند و از استرس خود بکاهند ومثبت اندیش باشند.

رضائیان در رابطه با این که در مسابقات جهانی حضور یابید هدفتون کسب چه مدالی است اذعان
داشت:‌مسابقات جهانی سخت‌تر از بازی‌های آسیایی است چرا که 45روز زمان کمی برای ریکاوری ورزشکاران است در مسابقات جهانی همه چیز کسب مدال نیست.خارج از مدال وزنه برداران باید امتیازهای خوبی کسب کنند تا بتوانند سهمیه المپیک را از آن خود کنند در مسابقات جهانی هم گرفتن مدال اهمیت دارد هم این که وزنه خوبی را بتوانی بالای سر ببری.

وی در پایان در خصوص حریفان و نقاط ضعف و قوت آن‌ها خاطرنشان کرد:‌وزنه بردار چین و کره‌ای حریفان خوبی در مسابقات جهانی محسوب می‌شوند این دو وزنه بردار در حرکت یک ضرب و دو ضرب مهارت خاصی دارند و ضعفی در  این باره ندارند ولی وزنه بردار روسی در حرکت یک ضرب عملکرد خوبی از خود به نمایش می‌گذارد ولی در حرکت دو ضرب آن طور که باید عمل کند نیست و ضعف دارد می‌توان او را به خاطر ضعف بزرگش به راحتی شکست داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار