مربی سابق تیم ملی کاراته بزرگسالان گفت: امیدوارم روند موفقیت ملی‌پوشان ادامه پیدا کند و مدال‌های خوش‌رنگ بیشتری نصیب کاروان ورزشی ایران شود.

علیرضا کتیرایی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص تیم ملی کاراته گفت: به نظر من طلای حمیده عباسعلی بسیار ارزشمند بود، همچنین طلای حسن‌پور. امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و مدال‌های بیشتری نصیب کاروان ورزشی ما شود زیرا در وضعیتی هستیم که کسب مدال‌ طلا برای جایگاه کشورمان در جدول توزیع مدال ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی در خصوص بازی‌های انجام شده و وضعیت داوری اظهار داشت: رقابت ها خوب بوده و شکر خدا داوری هم خوب بوده و مشکل خاصی در قضاوت‌ها دیده نشد.

کتیرایی در خصوص حذف سمندر بیان داشت: درباره سمندر مشخص بود و کارشناسان این را پیش‌بینی کرده بودند ولی باید بعد از اتمام مسابقات در مورد این مسئله صحبت شود.

وی در خصوص قرعه کاراته‌کاها اظهار داشت: ملی‌پوشان قرعه‌های خیلی خوبی داشتند به نظر من ملی ‌پوشان باید آرامش خود را حفظ کنند، این رقابت‌ها بار روانی زیادی را بر دوش ورزشکار می‌گذارد و به دلیل وجود جو سنگینی که بخاطر اهمیت مدال‌آوری برای کشورها دارد‌، به طبع ورزشکاران زیر فشار عصبی زیادی قرار می‌‌گیرند امیدوارم ملی‌پوشان ما فارغ از این مسائل بتوانند مدال‌های بیشتری را کسب کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار