ورود غول پیکرترین هواپیمای دنیا به فرودگاه امام خمینی و اعلام دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف 140 از جمله اخبار مهم راه در این هفته بود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران  حوزه راه این هفته بر خلاف سایر هفته های پیش شاهد اتفاقات بسیاری از جمله  ورود غول پیکرترین هواپیمای دنیا به فرودگاه امام خمینی و اعلام دلایل سقوط هواپیمای آنتونوف 140 بود.

براساس این گزارش مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر خبر داد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: در 6 ماهه نخست امسال حجم تخلیه و بارگیری کالای کانتینری در بندر بوشهر با 61 درصد رشد رکورد بی‌سابقه‏‌ای را تجربه کرد.‌
معاون وزير راه و شهرسازي گفت: مجموع راه‌هاي روستاهاي بالاي 20 خانوار 153 هزار كيلومتر بوده كه 103 هزار كيلومتر آن آسفالت است و تا پايان سال 90 درصد مردم روستا از راه مناسب برخوردار مي‌شوند.

جهانگیریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

رئیس سازمان هواپیمایی کشور گفت: سازمان هواپیمایی کشوری برنامه‌ای برای ورود توپولوف‌ها به ناوگان هوایی کشور ندارد.

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی مطرح کرد:

مديرعامل سازمان بنادر و دريانوردی گفت: 11 بندر اصلی بازرگانی در كنار بنادر متعدد شيلاتی و مسافری با ظرفيت تخليه و بارگيری بيش از 186 ميليون تن كالا و 14 ميليون نفر جابه‌جايي مسافر وجود دارد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

جهانگیریان با اشاره به اینکه سن ناوگان هواپیمایی به 21 سال رسیده است گفت: فرودگاه تبریز و تهران به دلیل فعالیت‌های عمرانی رکورددار تاخیر پروازها هستند.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ایران در نشست خبری امروز خود وقایای پنهان سقوط هواپیمای آنتونوف 140 را آشکار کرد.

باشگاه خبرنگاران منتشر کرد:


سرانجام ایرباس 380 بدون کوچکترین مشکلی در فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) فرود آمد.

دبیر شانزدهمین همایش صنایع دریایی:

در راستای برگزاری شانزدهین همایش دریایی بزرگترین نمایشگاه در بندر عباس برگزار می‌‌شود.

انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار