یک منبع رسانه ای نزدیک به دفتر ریاست جمهوری یمن اعلام کرد علی عبد الله صالح رئیس جمهور سابق یمن قصد دارد به اتیوپی فرار کند .

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاری سما، این منبع تاکید کرد علی عبد الله صالح برای نجات از حمله احتمالی افراد مسلح وابسته به حوثی ها تصمیم گرفته است به اتیوپی فرار کند و به این کشور پناهنده شود .

منبع رسانه افزود در روز های گذشته تهدید ها علیه عبد الله صالح از طریق رسانه های خبری شدت گرفته است و همچنین شماری از افراد مسلح با تجمع در اطراف خانه علی عبد الله صالح آنجا را به محاصره خود درآوردند .

پایگاه خبری مستقل (الیمن الاتحادی ) متعلق به جلال هادی فرزند عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور یمن گزارش داد فشارهای منطقه ای و بین المللی علیه علی عبد الله صالح
با هدف پایان فعالیت سیاسی و خروج فوری او از یمن افزایش یافته است .

این پایگاه خبری افزود مقامات ایتوپی درخواست علی عبد الله صالح را برای اقامت در این کشور دریافت کرده و به طور مشروط با آن موافقت کرده اند.

در این گزارش آمده است ، دولت اتیوپی اعلام کرد در صورتی با اقامت عبد الله صالح موافقت خواهد شد که وی در زمان اقامت در اتیوپی از هر گونه فعالیت سیاسی خودداری
کند .

در همین حال منابع آگاه به روزنامه القدس العربی گفتند انصارالله پس از اینکه کنترل شهر صنعا را به دست گرفتند خانه علی عبد الله صالح را در منطقه حده محاصره کردند.


انتهای پیام./

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار