دو فرد متخلف شکار دو قطعه کبک و دو قطعه خوتکا در سد قارخاتلو شهرستان ایجرود دستگیر و پرونده متخلفین جهت رسیدگی تحویل مراجع قضایی شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان  ؛و به نفل از روابط عمومی حفاظت از محیط زیست ؛مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود از دستگیری متخلفین شکار دو قطعه کبک و دو قطعه خوتکا در شهرستان ایجرود خبر داد.

تقی بگلو افزود: در پی گزارش همیاران محیط زیست شهرستان ایجرود مبنی بر شکار غیر مجاز در سد قارخاتلو، مأمورین یگان حفاظت اداره کل و شهرستان ایجرود بلافاصله به محل اعزام و موفق به دستگیری دو متخلف شدند.

وی ادامه داد : از متخلفین لاشه دو قطعه کبک و دو قطعه خوتکا، یک قبضه اسلحه ته پر دولول، یک قبضه اسلحه ته پر تک لول قاچاق، 9 تیر فشنگ ساچمه و 4 تیر فشنگ چارپاره مخصوص شکار چهار پایان کشف و ضبط گردید.

مسئول اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ایجرود تصریح کرد :پرونده متخلفین جهت رسیدگی حقوقی تحویل مراجع قضایی شد.

تقی بگلو ضمن تشکر از همیاران محیط زیست شهرستان ایجرود که در کشف تخلفات شکار و صید با محیط زیست شهرستان نهایت همکاری را دارند خاطر نشان کرد : خوتکا از پرندگان آبزی بوده و جزء خانواده مرغابیان می باشد که در دریاچه ها ، آبگیرها، سدها و تالابها زندگی می کنند و مهاجر می باشند .



انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.