فضاپیمای جدید اوریون ناسا و راکت سنگین دلتای 4 برای آزمایش های برای طی آخرین مراحل آماده سازی پرتاب آزمایشی خود در ماه دسامبر آماده می شوند.

به گزارش خبرنگار علمی باشگاه خبرنگاران ، فضاپیمای جدید اوریون ناسا و راکت سنگین دلتای 4 برای آزمایش های برای طی آخرین مراحل آماده سازی پرتاب آزمایشی خود آماده می شوند.


فضاپیمای اوریون روز یکشنبه در مرکز فضایی کندی ایالات متحده جابجا شد و راکت دلتا نیز در بعد از ظهر روز سه شنبه به محل پرتاب منتقل شد و صبح روز چهارشنبه به حالت عمودی درآمد.


 پرتاب اوریون قرار است در روز چهارم ماه دسامبر انجام شود و راکت سنگین دلتای 4 اوریون را به فاصله ی 3600 مایلی زمین برای انجام آزمایشات ایمنی ارسال خواهد کرد. این فضاپیما پس از دوبار چرخش در مدار، به زمین باز خواهد گشت و با سرعتی معادل 20 هزار مایل بر ساعت اتمسفر زمین را در خواهد نوردید و دمای آن تا 4 هزار درجه فارنهایت افزایش خواهد یافت و نهایتا در اقیانوس آرام فرود خواهد آمد.


باب کابانا، مدیر پایگاه کندی می گوید: ما در مرحله نهایی، به طور مستمر برای پرتاب اوریون فعالیت خواهیم کرد و اکنون کمتر از 64 روز به مرحله بعدی و رفتن به فضا فرصت داریم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.