گروه‌های برنامه ساز شبكه دو سیما به مناسبت عید سعید قربان، ویژه برنامه هایی را تهیه و تدارك دیده است كه در روزهای شنبه و یكشنبه 12 و 13 مهر به روی آنتن شبكه دو می رود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران  به نقل از روابط عمومی شبكه دو، برنامه «كوی محبت» به تهیه كنندگی، كارگردانی و اجرای سیدمصطفی موسوی با حضور حجت الاسلام امیر انصاریان پیرامون فضائل و اعمال روز عرفه و شب و روز عید قربان، شنبه 12 مهر در دو نوبت ساعات 19:50 و 23:40 و یكشنبه 13 مهر ساعت 20 از شبكه دو پخش می شود.
 
براساس این گزارش؛ برنامه «ولایت علوی» كاری از گروه معارف به تهیه كنندگی محمد رفعتی در 10 قسمت 40 دقیقه ای با هدف پیوند بین امامزادگان و ولایت، هر روز به معرفی یكی از امامزادگان شهرهای كشورمان می پردازد. پخش این برنامه از عید قربان آغاز  و تا عید غدیر ادامه می یابد.
 
بنابراین گزارش؛ در برنامه یكشنبه 13 مهر به معرفی امامزاده اسماعیل چیذر تهران كه یكی از پسران امام موسی كاظم(ع) بودند، می‌پردازد. این برنامه ساعت 12:15 از شبكه دو پخش خواهد شد.
 
براساس این گزارش؛ برنامه «فیتیله عیدا تعطیله» نیز كاری از گروه كودك و خردسال شبكه دو و به تهیه كنندگی ناصر آقایی و كارگردانی محمد مسلمی در روز عید قربان با پخش آیتمها و سرودهای شاد، شادی بخش لحظات بچه ها و خانواده هایشان خواهند بود. این برنامه ساعت 14 روز یكشنبه 13 مهر به مدت 90 دقیقه پخش می شود.
 
بنابراین گزارش؛ فیلمهای سینمایی «كلاه قرمزی و بچه ننه» و «مومیایی 3» در شب عید قربان، شنبه 12 مهر مهمان خانه مخاطبان خواهد بود. این فیلمها به ترتیب ساعات 21 و 20 دقیقه بامداد پخش می شود.در روز عید قربان هم فیلمهای سینمایی «وال ای»، «ماشین ها 2» و «كلیك» به ترتیب ساعات 9:30 صبح، 17:30 و 23:30 پخش می‌شوند.
 
گفتنی است؛همچنین از سری مجموعه های كلاه قرمزی، قسمتی جذاب و دیدنی در روز عید قربان ساعت 10:40 از شبكه دو سیما پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: عید ، سعید ، قربان ، شبکه ، دو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار