ظرفیت جمعیت‌پذیری بالا با توجه به 25 هزار واحد مسکن مهر در شرف اسکان و همچنین واحدهای مسکونی و خدماتی در دست ساخت از جمله ویژگی‌های مسکن مهر شهر صدرا به شمار می‌رود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شهر جدید صدرا واقع در 9 کیلومتری شمال غرب شیراز با ظرفیت جمعیت پذیری بالا یکی از مهمترین شهرهای جدید در کشور به شمار می‌رود.  
 
این شهر دارای سقف جمعیت پذیری 300 هزار نفر است که در حال حاضر 64 هزار و 109 نفر در این شهر ساکن هستند.
 
گفتنی است، قرارگیری در نزدیکی مراکز مهم شهری استان همچون کلان‌شهر شیراز و شهرهای مرودشت وزرقان از جمله مزیت‌های این شهر به شمار می‌رود.  
 
بر اساس این گزارش، وجود محدوده‌های سکونتی باغ شهری و ناحیه‌های کارگاهی قرارگیری در نزدیکی منطقه ویژه اقتصادی و اثرات متقابل آن بر شهر صدرا، بهره گیری از سایت‌های دانشگاهی و آموزش عالی در مقیاس وسیع و پروژه‌های دانشگاهی درسطوح بین‌المللی از ویژگی‌های این شهر محسوب می‌شود.  
 
طبیعت زیبا، آب و هوای بسیار مناسب، منطقه کوهستانی و نزدیکی به منطقه حفاظتی زیست‌محیطی "بمو" از مهمترین ویژگی‌های این شهر است.
 
بر همین اساس، ظرفیت جمعیت پذیری بالا با توجه به 25 هزار واحد مسکن مهر در شرف اسکان و همچنین واحدهای مسکونی و خدماتی در دست ساخت از جمله ویژگی‌های مسکن مهر این شهر به شمار می‌رود.  
 
شایان ذکر است، طرح‌های مسکن مهر در شهر صدرا پیشرفت فیزیکی 82 درصدی دارد و در غیاث با وضعیت طرح‌های مشابه در شهرهای کشور وضعیت بهتری دارد.  
 
بعلاوه، مجموعه 40 واحدی مربوط به تعاونی مسکن تاکسی‌رانان شیراز طی مدت یکسال ساخته و به بهره برداری رسید.  
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مسکن مهر ، صدرا ، شیراز ، اسکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار