حدود 3 هزار و 276 واحد مسکن مهر گلبهار در شهریور ماه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی قطعه دوم متروی شهر جدید گلبهار به طول 10 کیلومتر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران؛ شهر جدید گلبهار واقع در 35 کیلومتری غرب مشهد با جمعیتی بالغ بر 31 هزار نفر یکی از مهمترین شهرهای جدید در استان خراسان رضوی به شمار می‌رود.  
 
مساحت این شهر 5 هزار و 261 هکتار است که به دلیل نزدیکی شهر مشهد و دسترسی به جاده اصلی چناران دارای اهمیت بسیار زیادی است.  
 
گفتنی است، برخورداری از خدمات برتر منطقه‌ای از جمله مجتمع دانشگاهی کشور، وجود مراکز آموزش عالی، خدمات رفاهی و اجتماعی، جذب کارگاه‌های تخصصی شهری، مجموعه ورزشی و سرپوشیده و دهکده گردشگری از جمله مهمترین مزایای این شهر به شمار می‌رود.  
 
براساس این گزارش، حدود 3 هزار و 276 واحد مسکن مهر گلبهار در شهریور ماه توسط معاون وزیر راه و شهرسازی به بهره برداری رسید و عملیات اجرایی قطعه دوم متروی شهر جدید گلبهار به طول 10 کیلومتر آغاز شد.
 
بعلاوه، احداث واحدهای مسکونی متنوع به ویژه ویلایی در محدوده و امکانات تفریحی گسترده در حریم شهر جدید گلبهار از جمله مهمترین ویژگی‌های این شهر محسوب می‌شود.  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار