بی اطلاعی مردم از آغاز یک طرح عمرانی در میدان آزادی باعث شد تا اتوبان‌های منتهی به این میدان ترافیک سنگینی به خود ببینند.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ترافیک سنگین و کیلومتری که صبح امروز خیابان‌ها و اتوبان‌های منتهی به میدان آزادی، رانندگان خودرو‌ها را بسیار متعجب کرد، علتی جز عدم آگاهی مردم از شروع یک پروژه عمرانی در این محدوده نداشت.

سرهنگ تیمور حسینی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به ترافیک به وجود آمده در ابتدای جاده مخصوص کرج گفت: یکی از مشکلات این محدوده، ورود عابرین پیاده از عرض خیابان است که با احداث زیر گذر این معضل برطرف خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه کلنگ احداث این زیر گذر چند روز گذشته به زمین خورده است، افزود:‌ ترافیکی که در حال حاضر در این محدوده وجود دارد، ناشی از اجرای  این پروژه عمرانی است.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: عملیات این پروژه عمرانی تا 4 ماه آینده ادامه دارد تا اتمام این پروژه عمرانی ترافیک در این محدوده همچنان باقی است.

حال جای سوال است که با وجود رسانه‌های تصویری و مکتوب بسیاری که در حوزه راهور و شهرداری فعالیت می‌کنند، آیا اطلاع رسانی به موقع نمی‌توانست از شدت تعجب رانندگان نسبت به ایجاد ترافیک کیلومتری به دلیل شروع یک پروژه عمرانی بکاهد؟

انتهای پیام/

برچسب ها: میدان ، آزادی ، ترافیک ، زیر ، گذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير
۱۵:۲۴ ۱۶ مهر ۱۳۹۳
چرا تابستونو ول كردن و كلنگ شروع رو تو مهرماه زدن كه اوج ترافيكه ساله؟!!!!!
واقعا بايد براي اين برنامه ريزي تاسف خورد.....
Kazakhstan
معین 66
۱۳:۲۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
واقعا مسخرس
چند وقت پیش پل کن حال هم میدان آزادی
ما چه گناهی کردیم هر روز صبح وعصر بای از این مسیر عبور کنیم؟در روز باید حداقل 3 ساعت وقت بذاریم.وقتی مدیر نباشه فکر درست نباشه همینه دیگه!فقط دوست دارن اعصاب ملتو داغون کنن اه...!!!
Iran (Islamic Republic of)
اعظم
۱۱:۵۸ ۱۵ مهر ۱۳۹۳
طرح های عمرانی هیچ وقت توی ایران تموم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
آيدا شنوا
۱۵:۱۵ ۱۴ مهر ۱۳۹۳
گفتن اينكه ترافيك كيلومتري بوده و 4 ماه ديگه ترافيك هست راحته ولي اينكه هروز بخواي دو ساعت توي اين ترافيك بموني حرف ديگه است.لطفا مسئولين محترم راه هاي جايگزين اعلام كنند تا وقت مردم بيشتر ازين تلف نشه.تو حالت عادي كه ساكنين تهرانسر به هر جا كه بخوان برن يك ساعت و نيم توي راه هستند حالا كه ديگه بايد از شب قبل راه بيفتن تا شايد سر صبح برسن آزادي
آخرین اخبار