رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 از احداث نخستین کلبه بازیافت با هدف اشاعه فرهنگ طرح تفکیک پسماند از مبدا و سهولت دسترسی شهروندان به مبادی تحویل پسماندهای خشک تفکیک شده خبر داد.

 محسن مظفری رییس اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت: با همکاری اداره بازیافت شهرداری منطقه 10 و تعامل و مساعدت شورایاری محله کارون جنوبی راه‌اندازی می‌شود.

رویکرد مدیریت شهر را تاکید بر چرخه‌بازیافت و تفکیل زباله از مبدا با مشارکت شهرداری نواحی دانست و گفت: عملیات تفکیک ازمبدا از طریق معاونت امور شهری و بازیافت باز‌آموزی و آموزش چهره به چهره از طریق معاونت امور اجتماعی و فرهنگی و سراهای محلات باید صورت   
گیرد.

وی بر ارائه پلاکهای آبی و خانواده‌های ساکن از طریق نواحی برنامه‌ریزی برای مشارکت و اهدای کارتن پلاست و مخازن تاکید کرد و افزود: بزرگترین کمک بازیافت به خدمات شهری از طریق کم کردن حجم زباله و استفاده از محرکهای لازم برای گرایش بیشتر شهروندان به این امر است.

وی خاطر نشان کرد: کلبه بازیافت به عنوان نخستین اقدام مشترک شورایارای محله و اداره بازیافت شهرداری منطقه در سرای محله کارون جنوبی واقع در خیابان مرتضوی بعد از تقاطع کارون با هدف دریافت پسماندهای خشک شهروندان محله و برگزاری دورههای آموزشی و سایر فعالیتهای فرهنگی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/
برچسب ها: احداث ، کلبه ، بازیافت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار