"رابرت داونی جونیور" در مصاحبه اخیرش گفت: اگر "مل گیبسون" کارگردان "مرد آهنی 4" باشد، بازی خواهم کرد.

به گزارش خبرنگار سینمای جهان باشگاه خبرنگاران به نقل از ای آنلاین؛"رابرت داونی جونیور" صراحتا گفته بود که "مرد آهنی 4" ساخته نمی‌شود اما بنابر آخرین گفت وگوی خود با  ددلاین به نظر می رسد این ستاره هالیوودی قصد دارد، درباره این موضوع فکر کند و دوباره در نقش "تونی استارک" بازی کند.

"داونی جونیور" گفته است دوست دارد در قسمت دیگری از این مجموعه بازی کند به شرط اینکه دوستش "مل گیبسون" کارگردانی را برعهده داشته باشد.

خبرنگار از " داونی جونیور" پرسیده است: "کمپانی مارول بدجور خواهان ساخت "مرد آهنی 4" است و شما گفته‌اید که حاضر به همکاری نیستید. اگر "مل گیبسون" کارگردان قسمت چهارم باشد، چطور؟
"داونی": حتما ... چرا که نه؟ این فیلم فوق العاده می‌شود.

" داونی جونیور" درباره "گیبسون" گفت: "او خیلی عوض شده است. نباید برای کسی که عوض نشده و بخشش می خواهد، پرونده‌سازی کند، اما او انسان متفاوتی است. به این دلیل که "گیبسون" یک روایتگر و کارگردان خوش قریحه است، نمی دانم شاید او مستحق بخشش من باشد.

او عوض شده است اما هنوز هم "مل" است. من و او شباهت های بسیاری داریم. حقیقتا او کسی است که نقص‌های شخصیتش را قبول می‌کند و یک همکاری خیلی خوب است. همیشه می‌گویم اگر می خواهید مرد یا زنی را قضاوت کنید بچه‌های آنها را ببینید و "گیبسون"سالم‌ترین، خوشحال ترین و کوشاترین بچه‌هایی که درعمرتان دیده‌اید دارد و من آنقدر خوشحال بودم که توانستم با آنها دوست باشم."گیبسون" درباره پدر بودن چیزهایی به من آموخته که ثابت شده درست و به درد بخور بوده آند."

"رابرت داونی جونیور" و "مل گیبسون" دوستان صمیمی هستند.

جای تعجب ندارد که "داونی جونیور" به کمک دوست خود شناخته و از هالیوود می‌خواهد خطاهای او را ببخشد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
امیر
۱۹:۴۶ ۰۱ بهمن ۱۳۹۶
من عاشق مجموعه مرد اهنی هستم امیدوارم به زودی ساخته شه تا ادامه فیلم را ببینمیم
Iran (Islamic Republic of)
آبتین
۱۶:۱۸ ۰۵ تير ۱۳۹۴
من عاشق مجموعه فیلم های مرد آهنی هستم و امیدوارم بزودی ساخته بشه
Iran (Islamic Republic of)
حميدرضا
۱۷:۲۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۴
من دعامى كنم كه هـرچه زودترساخته بشه