یک منتقد در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

"آتش‌بس 2" کاریکاتوری از "آتش‌بس1"

"رضا صائمی" فیلم سینمایی "آتش‌بس 2" به دلیل تصنعی بودن بازی‌ها به کاریکاتوری از "آتش‌بس1" تبدیل شده است.

رضا صائمی منتقد سیما در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران در خصوص ابعاد مختلف فیلم "آتش‌بس2" گفت: فیلم آتش‌بس2" با توجه به اینکه موضوعی روانشناسی داشته و در مورد رابطه زناشویی است متاسفانه کاریکاتوری از فیلم "آتش‌بس 1" است و کارگردان فقط به مضمون توجه کرده در صورتی که حرف اول را در سیما فرم می‌زند و در واقع پیامی که می‌تواند ارزشمند باشد را کارگردان می‌تواند در قالب فرم و زبان سینمایی که وجه زیبایی‌شناسی هم داشته باشد بیان کند.

وی ادامه داد: تهمینه میلانی در فیلم "آتش‌بس 2" مستقیم بیانیه صادر می‌کند و نوعی اغراق در لحن پیام‌هایش وجود دارد. در این فیلم سعی کرده خیلی یک طرفه نرود اما باز هم نتوانسته از نگاه و رویکردی که داشته دوری شود.

این منتقد در خصوص بازیهای بازیگران فیلم "آتش‌بس 2" گفت: بازی‌های این فیلم به شدت ضعیف است و من از بازی‌های تصنعی "بهرام رادان" و "میترا حجار" بعد از این همه سال بازیگری بسیار تعجب کردم و در واقع در بعضی از پلان‌ها به اجبار می‌خواستند صحنه کمدیک خلق کنند اما موفق نمی‌شدند.

صائمی افزود: من معتقدم که بهرام رادان در فیلم "آتش‌بس 2" کاریکاتوری از شخصیت‌اش در فیلم "بی‌پولی" است و مهمترین مشکل این فیلم موضوع فیلم است که به خوبی در نیامده و همچنین فیلم در بلاتکلیفی در لحن شوخی و جدی است و به یک زبان منسجم و هویت ضد نرسیده و شاید یا لحن شوخی تاثیرگذاری پیام را کاهش داده است اما در کل فیلم به دلیل تجاری بودن در گیشه موفق خواهد بود.


انتهای پیام/ اس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار