یک کارشناس سیاست خارجی گفت: جمهوری اسلامی ایران کشوری میانه رو، با ثبات و یک بازیگر مؤثر در منطقه است و برای مقابله با ایران‌هراسی باید اقدامات مؤثری انجام شود.

"معین آبادی"در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به اینکه از مهم‌ترین استراتژی‌های رژیم صهیونیستی ایران هراسی است اظهار داشت: آن‌ها از ایران و فلسطین نگرانی و وحشت زیادی دارند و این در حالی است که گفتمان‌هایشان نه در آمریکا و نه در کشورهای متحد خریدار ندارد.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران  کشوری میانه رو، با ثبات و یک بازیگر موثر در منطقه است و نتانیاهو تنها در طبل توخالی می‌کوبد.

این کارشناس سیاست خارجی افزود: داشتن بمب اتمی باعث شده این رژیم با خیال راحت دست به کارهای تخریبی و خشن بزند و کشته شدن 3 جوان صهیونیستی کافی بود تا با این بهانه چند میلیون فلسطینی کشته شوند و این باعث شد اعتبار چند دهه‌ای مظلومیت ساخته شده یهود کشی توسط نتانیاهو تمام شود.

معین‌آبادی در پایان خاطرنشان کرد:  بحث اساسی که ما باید توجه داشته باشیم حفظ منافع ملی کشور در چارچوب سیاست خارجی و خط قرمزهاست  و برای مقابله با ایران هراسی باید اقدامات موثری انجام شود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار