معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم افتتاح درمانگاه 9 دی مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی گفت: وظیفه اصلی نیروهای مسلح در زمان صلح، علاوه بر حراست از مرزها و کیان کشور، خدمت به مردم ایران اسلامی است.

به گزارش حوزه دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درمانگاه 9 دی مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی صبح امروز با حضور امیر نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش، امیر سرتیپ دوم خلبان حسینی‌نیک فرمانده این مرکز و سایر مسئولان نهاجا برگزار شد.

امیر نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نهاجا هدف اولیه افتتاح این مرکز درمانی را خدمت‌رسانی به مردم محترم منطقه 13 عنوان کرد و افزود: علاوه بر خدمت‌رسانی به مردم منطقه، ارتقاء توان رزمی نیروها و به طور غیر مستقیم بالا بردن توان علمی کادر پزشکی نیروی هوایی از دیگر اهداف افتتاح این مرکز درمانی است.

وی با اشاره به پیشگامی نیروی هوایی ارتش در پیوستن به انقلاب اسلامی مردم ایران گفت: حرکت انقلابی کارکنان نیروی هوایی در بیعت تاریخی با امام راحل در مدرسه علوی و همراهی پرسنل این نیرو با مردم، هیچ‌گاه از تاریخ انقلاب اسلامی ایران پاک نخواهد شد.

امیر نصیرزاده به نقش پادگان شهید خضرایی در انقلاب و جنگ تحمیلی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: آغاز حرکت‌های انقلابی در پیوستن کارکنان نیروی هوایی به انقلاب مردم، از همین پادگان شهید خضرایی شروع شد و همچنین نقش این پادگان در آموزش نیروهای رزمنده در هشت سال جنگ تحمیلی بسیار کلیدی بود.

وی افتتاح این مرکز درمانی را در ادامه همان فداکاری‌های نیروی هوایی در انقلاب و جنگ تحمیلی دانست و افزود: در آینده نزدیک نیز شاهد کارهای خیریه و مردم‌یاری منطقه برای خدمت‌رسانی به مردم عزیز کشورمان خواهیم بود.

امیر نصیرزاده در پایان از زحمات متولیان تأسیس این مرکز درمانی بخصوص مسئولان فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی و مسئولان شهرداری منطقه 13 تشکر کرد.


گفتنی است مرکز درمانی 9 دی در نزدیکی مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی و شامل بخش‌های مختلف پرستاری، اورژانس، تزریقات، دندانپزشکی، داروخانه و ... است که برای خدمت‌رسانی به عموم مردم منطقه راه اندازی شده است.
 
امیر سرتیپ خلبان حسینی‌نیک فرمانده پادگان شهید خضرایی در مراسم افتتاح این مرکز درمانی گفت: کار تأسیس این مرکز، از اردیبهشت ماه سال گذشته آغاز شد و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 3 میلیارد ریال و 16 ماه کار مداوم در زمینی به مساحت 200 متر مربع به سرانجام رسید.
 
وی خاطر نشان کرد: در فاز اول افتتاح این مرکز، بخش‌های اورژانس، تزریقات، پرستاری و در فاز دوم دندانپزشکی، داروخانه، مرکز واکسیناسیون و بخش‌های مختلف درمانی راه اندازی شد و نیز در فاز سوم، آزمایشگاه، رادیولوژی و بخش‌های جراحی به مرور زمان به این مرکز اضافه خواهد شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار